17 תשובות
לא
לא, אבל היה נחמד לדעת
לא למי אכפת
כן
יותר מ100
לא אבל אני מבינה שאין לי הרבנ
גיי
אנונימי
לא, וגם אני אוותר לדעת :)
105 (אני עושה גאמבלינג)
נראלי של2 בננות יש יותר ממני
139 :)
אנונימי
עשיתי כשהייתי צעיר יותר טסט ויצא 133. 151 בפן האינטלקטי ו-116 בפן המילולי.
לא אבל יותר גבוה משל רוב האנשים.
130 לפי מבחן שעשיתי בכיתה ד אצל פסיכולוגית מאיזה תת סוג או וואטאבר.. לא סבלתי אותה האהא.