17 תשובות
לא
לא, אבל היה נחמד לדעת
של ציפור
גבוה מאוד
לא למי אכפת
כן
יותר מ100
יותר מ100
לא אבל אני מבינה שאין לי הרבנ
גיי
אנונימי
לא, וגם אני אוותר לדעת :)
105 (אני עושה גאמבלינג)
נראלי של2 בננות יש יותר ממני
139 :)
אנונימי
עשיתי כשהייתי צעיר יותר טסט ויצא 133. 151 בפן האינטלקטי ו-116 בפן המילולי.
כן. 103
לא אבל יותר גבוה משל רוב האנשים.
130 לפי מבחן שעשיתי בכיתה ד אצל פסיכולוגית מאיזה תת סוג או וואטאבר.. לא סבלתי אותה האהא.