3 תשובות
אני בי אז אני יענה חחח.. ולדעתי גם וגם אני בטוחה שגם אם זה מישהי ביישנית היא יכולה להיפתח וגם איתה אפשר לזרום בשיחה
אנונימית
כל עוד יש נושאי שיחה והיא יכולה לדבר וזה לא רק אני עם עצמי, אז לדעתי מעולה
גם וגם
באותו הנושא: