4 תשובות
שואל השאלה:
הקטע הוא שממש במזל הצלחתי להשיג תור למחר ונראה לי שכבר מאוחר לכתוב אז זה סבבה לכתוב בבוקר? לא יכעסו עליי או משהו נכון?
אנונימית
שואל השאלה:
סבבה תודה
אנונימית