4 תשובות
שואל השאלה:
הקטע הוא שממש במזל הצלחתי להשיג תור למחר ונראה לי שכבר מאוחר לכתוב אז זה סבבה לכתוב בבוקר? לא יכעסו עליי או משהו נכון?
הקטע הוא שממש במזל הצלחתי להשיג תור למחר ונראה לי שכבר מאוחר לכתוב אז זה סבבה לכתוב בבוקר? לא יכעסו עליי או משהו נכון?
אנונימית
תכתבי לה עכשיו
שואל השאלה:
סבבה תודה
סבבה תודה
אנונימית
באותו הנושא: