6 תשובות
הם יכולים גם ישר אחרי הטסט פשוט לבקש מהטסטר
^לא. בגלל אירועים של אלימות כנגד הטסטרים, ההודעה מתקבלת לאחר כמה שעות לפחות.
מה איזה אירועים? ראיתי מורים שאומרים לתלמידים שלהם שעברו ישר אחרי הטסט
כן זה אחרי כמה שעות אם אני לא טועה
זה גם את מקבלת לא רק המורה נהיגה.
וזה 4 שעות בערך מהרגע שהטסט נגמר
וזה 4 שעות בערך מהרגע שהטסט נגמר
אז זה מאוד לא נפוץ ובקושי קורה
באותו הנושא: