11 תשובות
רע מאוד
ממש ממש לא זו דעתם וזו מדינה חופשית, אבל אני כן בעד חוק הגיוס
שכול אחד יאמין במה שהוא רוצה, לא מאמינה בכפייה דתית
מי שעושה את זה ירד לבאר שחת
סתם חחח אבל זה גרוע מאוד
סתם חחח אבל זה גרוע מאוד
נורא.
אנונימי
עצוב מאודד
מצוין
יש הרבה שלא רוצים להיות חרדים
צריך לעודד אותם לעשות מה שהם כן רוצים
ואם יש חילוני שרוצה לחזור בתשובה אז צריך לעודד גם אותו
יש הרבה שלא רוצים להיות חרדים
צריך לעודד אותם לעשות מה שהם כן רוצים
ואם יש חילוני שרוצה לחזור בתשובה אז צריך לעודד גם אותו
אנטישמיות
כמו תמיד
לתגובה השניה:
אהה אם דתי רוצה להיות דתי לבד זו כפיה דתית? ולגרום לו להיות חילוני זה לא? חצופה.
^מעניין שאת הראשון אתה עושה תמיד אבל במקרה השני אתה מפתח שנאה
כמו תמיד
לתגובה השניה:
אהה אם דתי רוצה להיות דתי לבד זו כפיה דתית? ולגרום לו להיות חילוני זה לא? חצופה.
^מעניין שאת הראשון אתה עושה תמיד אבל במקרה השני אתה מפתח שנאה
אנונימי
כל מי שכותב שזה רע הוא חילוני?
גועל נפש
על הפרצוף. יציאה בשאלה/חזרה בתשובה אמור להגיע ממך. בעד סיוע שיתנו להם בית אם העיפו אותם וכו אבל לא לעודד חס ושלום
באותו הנושא: