9 תשובות
שואל השאלה:
קבלתי תשובה חיובית :)
קבלתי תשובה חיובית :)
אנונימי
לא קיבלתי גם..
היה לי לפני שבועיים
מתי לך?
היה לי לפני שבועיים
מתי לך?
יואו איזה גלייז
לא קיבלתי אבל אתה גאון
אתה אשכרה בעשירון העליון של האוכלוסייה !
אתה קיבלת יותר מ99.6 מהנבחנים בספר !
שיהיה לך בהצלחה
אתה אשכרה בעשירון העליון של האוכלוסייה !
אתה קיבלת יותר מ99.6 מהנבחנים בספר !
שיהיה לך בהצלחה
אנונימי
סוס
בהצלחה שיהיה לך אמן
בהצלחה שיהיה לך אמן
שואל השאלה:
כן, היו חלקים שנחשתי. המבחנים היו מאוד מאתגרים ותאמת שהרמה שלהם גם קצת הפתיעה אותי. אבל סהכ זה באמת אפשרי, בטח אם אתה מתרגל.
כן, היו חלקים שנחשתי. המבחנים היו מאוד מאתגרים ותאמת שהרמה שלהם גם קצת הפתיעה אותי. אבל סהכ זה באמת אפשרי, בטח אם אתה מתרגל.
אנונימי
שואל השאלה:
w pfp man
w pfp man
אנונימי
חח חח תודה אחשלי
אתה זוכר איך הלך לך?
היו חלקים במבחן שניחשת?
היו חלקים במבחן שניחשת?
באותו הנושא: