6 תשובות
תשבי לבד פשוט שולחן לידם
אולי תשבי מאחוריהם או תשבי ליד איזה ילדה ותנסי להכיר אותה
שואל השאלה:
^^אבל כאילו לא דיברתי איתם כל החופש, אז כאילו איך לאמר להם כזה,איך להתחיל איתם שיחה? זה לא יהיה מוזר כזה להידחף פתאום משום מקום?
^^אבל כאילו לא דיברתי איתם כל החופש, אז כאילו איך לאמר להם כזה,איך להתחיל איתם שיחה? זה לא יהיה מוזר כזה להידחף פתאום משום מקום?
אנונימית
תבואי בביטחון שבי מאחוריהן לבד בכיף שלך שימי לידך את התיק תבואי תגידי להן מה קורה מה נשמע דברו ולאט לאט תחזרו לקשר יותר
תבואי בביטחון שבי מאחוריהן לבד בכיף שלך שימי לידך את התיק תבואי תגידי להן מה קורה מה נשמע דברו ולאט לאט תחזרו לקשר יותר
אוי נשלח בטעות פעמיים
באותו הנושא: