6 תשובות
יש לי הצעה אבל בפרטי
תרשמי לי בפרטי
אם מישהוא נוסע לדייוטי פרי בקרוב, אייפון 4 עולה שם 1400 שח"
תבדקי באתר יד 2. יש שם אפילו גלאקסי 3 במחירים האלה. ממליצה (:
טוב לא משנה אם אפשר פרח
קישורים מצורפים:
חברה שלי קנתה גאלקסי 3 אני חושבת היא אמרה לי שזה עלה בסביבות ה1000 שקל.
אבל אם את לא מעוניינת אז תוכלי לקנות אייפון 4-3 שמכשירים מאוד מצוינים.
אבל אם את לא מעוניינת אז תוכלי לקנות אייפון 4-3 שמכשירים מאוד מצוינים.
באותו הנושא: