9 תשובות
אנסה לעזור היה לי משהו יחסית דומה ולא בא לי לפתוח את זה פה^
שואל השאלה:
יש דיס? אני לא אוהב לדבר בצ'אט של בסטיפס כי הוא מאוד לאגי אבל אם אין אני אשלח הודעה
יש דיס? אני לא אוהב לדבר בצ'אט של בסטיפס כי הוא מאוד לאגי אבל אם אין אני אשלח הודעה
אנונימי
אין לי יותר ^ :/
שואל השאלה:
סבב
סבב
אנונימי
שואל השאלה:
למה
למה
אנונימי
מה קורה? אתה יכול לפנות אלי בפרטי?
שואל השאלה:
איך אתה יודע אז שזה העלה לך את הטסטוסטרון?
איך אתה יודע אז שזה העלה לך את הטסטוסטרון?
אנונימי
אפשר לבדוק אצל רופא רמת טסטוסטרון
ואפשר גם להזריק
ואפשר גם להזריק
שואל השאלה:
אבל אני גם ישן גם אוכל טוב וגם מתאמן
מה הסיפור אז
מה עשית נגיד?
אבל אני גם ישן גם אוכל טוב וגם מתאמן
מה הסיפור אז
מה עשית נגיד?
אנונימי
באותו הנושא: