9 תשובות
גליה?
אנונימית
אני כאן בשבילך אם תרצי לדבר
תכלס תאהבי את עצמך כי אז אף אחד לא יכול להקטין ולהוריד לך
את יכולה להכיר עוד חברים טובים מהאינטרנט או מתנועת נוער ככה שתוכלי להיות גם מוקפת בסביבה טובה
אם את רוצה לדבר אני פה בשבילך הייתי במקום כזה❤
תכתבי לי אם את צריכה לדבר❤
נשמע לא כיף אבל את חזקה בטוח תעברי את זה
אנונימית
אשמח לעזור לך בפרטי ותתרחקי מהבת דודה היא לא שווה את ההרגשה שהיא נותנת לך
אני מקשיב דברי...
מה זה אומר קר?
אנונימית
שואל השאלה:
קר זה כאילו בנאדם שלא נעים לדבר איתו ואוהב מאוד להקניט בנאדם שתמיד יפסול אותך ויגיד שאת לא צודקת גם שאת כן
אנונימית