104 תשובות
שואל השאלה:
אבל זה איסור חמור בתורה
אבל זה איסור חמור בתורה
אנונימי
למה עשית דתיות ב"? אם הן מתלבשות חשוף אז בסדר זה לא נקרא דתיות אבל אם הכוונה היא דתיות שלא לובשות חצאית וכיסוי זה בסדר גמור ולא מוריד מהחוזק שלהן
איש איש באמונתו יחייה
אין לך זכות לשפוט.
שואל השאלה:
בסדר, אז למה הם קוראות לעצמן דתיות
בסדר, אז למה הם קוראות לעצמן דתיות
אנונימי
מה אכפת לך
החלטה שלהן
החלטה שלהן
איפה הקשר אפילו יש "דרגות" שונות לזה
שואל השאלה:
שוב אבל זה נחשב איסור חמור
שוב אבל זה נחשב איסור חמור
אנונימי
טוב
שואל השאלה:
הכי חמור
הכי חמור
אנונימי
בסדר שזה איסור חמור
אז את השפיטה שלהן ואת העונש על זה הן יקבלו למעלה.
אז את השפיטה שלהן ואת העונש על זה הן יקבלו למעלה.
אוקיי? מה ההבדל במה שהיא מחשיבה את עצמה. האיסור יותר חמור בדתיות??
שואל השאלה:
אוקיי
אוקיי
אנונימי
שואל השאלה:
כי זה נראה מוזר
כי זה נראה מוזר
אנונימי
שואל השאלה:
להגיד אני דתייה חוץ מצניעות
להגיד אני דתייה חוץ מצניעות
אנונימי
טוב? לא עניינך
שוב,אל תשפוט
ואם אין להן כסף לקנות בגדים צנועים?
ואם אין להן כסף לקנות בגדים צנועים?
שואל השאלה:
נו באמת
נו באמת
אנונימי
מה נו באמת מה
שואל השאלה:
רובם לא בגלל הכסף
רובם לא בגלל הכסף
אנונימי
בתור דתייה שלא מתלבשת כל כך בצניעות
שכל אחת תעשה מה שטוב לה ותלבש מה שהיא רוצה
שכל אחת תעשה מה שטוב לה ותלבש מה שהיא רוצה
אוקיי אבל עכשיו באמת מה הקשר כסף
זה לא העניין
שואל השאלה:
אבל המושג דתייה כולל צניעות זה מה שאני לא מבין
אבל המושג דתייה כולל צניעות זה מה שאני לא מבין
אנונימי
מה מה הקשר
אולי אין לה כסף לקנות בגדים צנועים
אף אחד לא יכול לשפוט אותן
ולקרוא להן דתיות עם ""
אולי אין לה כסף לקנות בגדים צנועים
אף אחד לא יכול לשפוט אותן
ולקרוא להן דתיות עם ""
שואל השאלה:
מקלוני אוזניים באמת אני רוצה להבין לא לצאת עליך חלילה
מקלוני אוזניים באמת אני רוצה להבין לא לצאת עליך חלילה
אנונימי
שואל השאלה:
ולמכנס זארה 1000 שקל יש?
ולמכנס זארה 1000 שקל יש?
אנונימי
צניעות מתבטאת גם באופי, וכל אחת והשתדלויות שלה יכול להיות שהן בתהליך. וגם אם לא זה בסדר גמור
בטעות נכתב פעמיים
שואל השאלה:
לפי מה זה בסדר גמור
לפי מה זה בסדר גמור
אנונימי
שכל אחת תעשה את זה בדרך שלה. לפחות ההתנסות מאוד מוערכת וזה עדיף. אני בטוחה שכמה בדים שמכסים את הגוף לאומת כל שאר הדברים שהבן עושה ומאמין לא הורס. הכל באמונה
שואל השאלה:
מה הקשר
מה הקשר
אנונימי
אני שמה חצאיות לפעמים לא תמיד אבל יש פעמים שאני שמה מכנסיים וזה והכל טוב
אני לא דתייה דתייה עכשיו אני לא יודעת איך לקרוא לזה אבל אני סוג של מסורתית ששומרת שבת
אני לא דתייה דתייה עכשיו אני לא יודעת איך לקרוא לזה אבל אני סוג של מסורתית ששומרת שבת
אי אפשר לשפוט אף אחת
כל אחת וההשתדלות שלה
אין לך שום זכות לשפוט
כל אחת וההשתדלות שלה
אין לך שום זכות לשפוט
שואל השאלה:
?
?
אנונימי
שואל השאלה:
אני מדבר לפי התורה^^^
אני מדבר לפי התורה^^^
אנונימי
שוב,זה לא עניינך שכל אחת תגדיר את עצמה איך שהיא רוצה להגדיר את עצמה
אני לא רבה איתך כי אני אחת כזאת אני מתלבשת בצניעות ברוך השם
אבל אם זה איסור חמור את העונש שלהן הן יקבלו בבית דין מעלה לא ממך
תדון אותן לכף זכות
אני לא רבה איתך כי אני אחת כזאת אני מתלבשת בצניעות ברוך השם
אבל אם זה איסור חמור את העונש שלהן הן יקבלו בבית דין מעלה לא ממך
תדון אותן לכף זכות
שואל השאלה:
אבל השאלה ואני שואל באמת לא לצאת עליך אם את יודעת שהשם למה לא לעשות את מה שהוא ביקש?
אבל השאלה ואני שואל באמת לא לצאת עליך אם את יודעת שהשם למה לא לעשות את מה שהוא ביקש?
אנונימי
^אתה מדבר אליי?
שואל השאלה:
בסדר מותר לי לשאול ומי שלא רוצה לענות זה בסדר גמור
בסדר מותר לי לשאול ומי שלא רוצה לענות זה בסדר גמור
אנונימי
שואל השאלה:
כן
כן
אנונימי
רצון האב שידברו דברים טובים על בניו: בעל ה'יסוד ושורש העבודה' ממשיל את הקב"ה לאב האוהב את בנו, גם כשהוא חוטא. כה דבריו: "רצון האב שילמדו בני אדם על בנו, אף שאינו הולך בדרך טובה, תמיד סנגוריא, וידונו אותו לכף זכות. ובוודאי אם ישמע מאיזה אדם שלימוד עליו חובה יכעס... כל שכן הבורא יתברך שמו, שהוא טוב ומיטיב לכל, ורצונו שילמדו על בניו סנגוריא, ולדון אותם בתמידות לכף זכות, ושכרו שמן השמים ידונו אותו גם כן לכף זכות".
הקב"ה מחבב את מי שמעורר רחמים על ישראל ומזכיר זכותן: ה'חפץ חיים' כותב כי "צריך כל אדם להיזהר בנפשו מללמד חובה על כלל ישראל, ואדרבה ירגיל עצמו תמיד לעורר רחמים ולהזכיר זכותן, ועבור זה יהיה אהוב וחביב לפני הקב"ה כמו שמנינו ביומא (דף ע"ז) לענין גבריאל, בעת שעמד חוץ לפרגוד ועורר זכות ישראל, השיב הקדוש ברוך הוא: 'מי הוא זה שמלמד זכות על בני, הכניסהו לתוך הפרגוד עבור זה". בגמרא נכתב כי "כל הדן את חברו לכף זכות המקום ידין אותו לכף זכות". על כך אומר ה'חפץ חיים': "ותראה חסדיו יתברך כי חפץ חסד הוא, ומקבל כל מין טענה מהמלמד זכות".
אתה יודע בכלל איזה קשה הניסיון הזה של להתלבש בצניעות?
הקב"ה מחבב את מי שמעורר רחמים על ישראל ומזכיר זכותן: ה'חפץ חיים' כותב כי "צריך כל אדם להיזהר בנפשו מללמד חובה על כלל ישראל, ואדרבה ירגיל עצמו תמיד לעורר רחמים ולהזכיר זכותן, ועבור זה יהיה אהוב וחביב לפני הקב"ה כמו שמנינו ביומא (דף ע"ז) לענין גבריאל, בעת שעמד חוץ לפרגוד ועורר זכות ישראל, השיב הקדוש ברוך הוא: 'מי הוא זה שמלמד זכות על בני, הכניסהו לתוך הפרגוד עבור זה". בגמרא נכתב כי "כל הדן את חברו לכף זכות המקום ידין אותו לכף זכות". על כך אומר ה'חפץ חיים': "ותראה חסדיו יתברך כי חפץ חסד הוא, ומקבל כל מין טענה מהמלמד זכות".
אתה יודע בכלל איזה קשה הניסיון הזה של להתלבש בצניעות?
אנונימית
אחי יש כאלה שאוכלים בארץ חזיר ואתה נבהל מבנות שלא מתלבשות הכי צנוע?
אני בבית ספר חילוני וקשה לי ללבוש חצאיות שם
והכל טוב ה' עדיין אוהב אותי
והכל טוב ה' עדיין אוהב אותי
שואל השאלה:
זה חמור גם^
זה חמור גם^
אנונימי
שואל השאלה:
^^*
^^*
אנונימי
ה' אוהב את כל בניו ובנותיו
אנונימית
שואל השאלה:
מה הקשר אוהב אבל
מה הקשר אוהב אבל
אנונימי
שואל השאלה:
כיאלו הנקודה שלי לא לפגוע אבל אם את מאמינה בהשם למה לא לעשות מה שהוא ביקש
כיאלו הנקודה שלי לא לפגוע אבל אם את מאמינה בהשם למה לא לעשות מה שהוא ביקש
אנונימי
למה אתה שופט? תדון אותן לכף זכות אתה לא יודע בכלל איזה קשה הניסיון הזה של להתלבש צנוע
אנונימית
שואל השאלה:
כן אבל מתייחסים לזה כיאלו זה מותר
כן אבל מתייחסים לזה כיאלו זה מותר
אנונימי
שואל השאלה:
אני שופט לכף זכות ואני בטוח שזה ממש קשה
אני שופט לכף זכות ואני בטוח שזה ממש קשה
אנונימי
אני עושה את מה שהוא מבקש פשוט בדרך שהיא קצת שונה
אל תחשוב שבגלל שרשמתי שאני לא מתלבשת כל כך בצניעות אל תחשוב שאני שמה עכשיו חולצות בטן או גופיות
אני שמה מכנסיים ארוכים ואני משתדלת לשמור על צניעות
ואני גם משתדלת לעשות את מה שהוא מבקש
אל תחשוב שבגלל שרשמתי שאני לא מתלבשת כל כך בצניעות אל תחשוב שאני שמה עכשיו חולצות בטן או גופיות
אני שמה מכנסיים ארוכים ואני משתדלת לשמור על צניעות
ואני גם משתדלת לעשות את מה שהוא מבקש
הרבה יודע שזה חטא אבל אין מה לעשות אי אפשר לשפוט אף אחד.
אנונימית
שואל השאלה:
הנה זה מה שלא הבנתי מה זה אומר בדרך קצת שונה
הנה זה מה שלא הבנתי מה זה אומר בדרך קצת שונה
אנונימי
אתה יודע איזה שינוי קיצוני עשיתי?
משורט וטופ
למכנסיים ארוכים וחולצה שלא רואים איתה את הבטן
ורק אז התחלתי להתלבש בצניעות
משורט וטופ
למכנסיים ארוכים וחולצה שלא רואים איתה את הבטן
ורק אז התחלתי להתלבש בצניעות
אנונימית
צימוקית מתי יבינו שהמשפט הדפוק הזה איש איש באמונתו יחיה הוא המצאה דפוקה בלי שום מקור
הפסוק המקורי הוא צדיק באמונתו יחיה (חבקוק פרק ב)
הפסוק המקורי הוא צדיק באמונתו יחיה (חבקוק פרק ב)
אנונימי
מה אתה רוצה להשיג מהשאלה הזאת? רציני, אתה רוצה שאנשים יסכימו איתך.. מה אתה רוצה?
שואל השאלה:
להבין מה זה אומרת שיש כאלה שאומרות אני עובדת בדרך קצת שונה
להבין מה זה אומרת שיש כאלה שאומרות אני עובדת בדרך קצת שונה
אנונימי
מה כל כך קשה להבין?
שואל השאלה:
השם נתן תורה אז איזה דרך יש עוד
השם נתן תורה אז איזה דרך יש עוד
אנונימי
אבל יש בנות שקשה להן להתלבש בצניעות
שואל השאלה:
אז לא צריך להגיד את המשפט בדרך שונה אלא כרגע אני לא מצליחה
אז לא צריך להגיד את המשפט בדרך שונה אלא כרגע אני לא מצליחה
אנונימי
שואל השאלה:
טוב בעזרת השם שתתחזקי והשם יתן לך בריאות והצלחה ולכל מי שענה תודה רבה שהשם ישלח לכם ברכה
טוב בעזרת השם שתתחזקי והשם יתן לך בריאות והצלחה ולכל מי שענה תודה רבה שהשם ישלח לכם ברכה
אנונימי
יש כל כך הרבה בעיות בעולם ודווקא זה מפריע לך? למה לא לכבד ולשמוח שהן מנסות ומתמידות כדי להתקרב לה'
למה לחשוב שזה דבר רע ופשוט לא לעבור הלאה?
למה לחשוב שזה דבר רע ופשוט לא לעבור הלאה?
שואל השאלה:
מה את חושבת על הומופובים?
מה את חושבת על הומופובים?
אנונימי
מה הקשר
שואל השאלה:
סתם
סתם
אנונימי
בלי קשר אני חושבת שהם בארון בעצמם 3:
שואל השאלה:
מי
מי
אנונימי
הומופובים
שואל השאלה:
אבל את תומכת בהומאים?
אבל את תומכת בהומאים?
אנונימי
תומכת שכולם יכולים לאהוב כל אחד
שואל השאלה:
מבחינתך זה נורמלי?
מבחינתך זה נורמלי?
אנונימי
כן, תדע גם בטבע יש אותם
שואל השאלה:
אין לי בעיה איתם אבל למה הם רוצים להתחתן בארץ?
אין לי בעיה איתם אבל למה הם רוצים להתחתן בארץ?
אנונימי
אתה לא היית רוצה להתחתן בארץ?
שואל השאלה:
אבל זו מדינה יהודית
אבל זו מדינה יהודית
אנונימי
וזה חמוד שאתה אומר שאין לך בעיה איתם אבל עם דתיות שלא לובשות 100% בגדים צנועים כן חחח
שואל השאלה:
שהחתונה היחידה זה דרך רבנות
שהחתונה היחידה זה דרך רבנות
אנונימי
והם לא יכולים להיות יהודים?^^^
שואל השאלה:
לא גם איתם יש לי קצת בעיה פשוט לא מקובל להגיד עליהם כי אז אתה הומופוב
לא גם איתם יש לי קצת בעיה פשוט לא מקובל להגיד עליהם כי אז אתה הומופוב
אנונימי
שואל השאלה:
אז את רוצה שהם יתחתנו ברבנות?
אז את רוצה שהם יתחתנו ברבנות?
אנונימי
לדעתי כן, אהבה זאת אהבה ואם הייתי לסבית הייתי רוצה להתחתן ברבנות
שואל השאלה:
אבל הרבנות לא יכולה לאפשר את זה כי זה איסור בתורה חמור
אבל הרבנות לא יכולה לאפשר את זה כי זה איסור בתורה חמור
אנונימי
שואל השאלה:
וזה לא נחשב חתונה
וזה לא נחשב חתונה
אנונימי
לא, אסור ביזבוז זרע בתורה. ולבנים של היום אכפת? חח לא ניראה לי, אז מה זה כבר משנה?
שואל השאלה:
שוב הרבנות לא עובדת אם אכפת לבנים או לא ולבנות חתונה כזאת אסורה כי זה לא חתונה וגם אסור
שוב הרבנות לא עובדת אם אכפת לבנים או לא ולבנות חתונה כזאת אסורה כי זה לא חתונה וגם אסור
אנונימי
^^זה לא רק זרע לבטלה (שזה מאוד קשה לקיים אבל אל תגידי לא אכפת לבנים)
זה איסור של משכב זכור
זה איסור של משכב זכור
אנונימי
שואל השאלה:
ולסביות זה איסור חמור גם
ולסביות זה איסור חמור גם
אנונימי
טוב לא באנו לדבר עכשיו על זה נכון? אל תדאג גם לי משעמם
אבל באמת, 2024 עכשיו, אהבה חד מינית זה דבר קיים. שנאה לא תעשה טוב לשום דבר.
שתדע שהגרשיים האלה של "דתיות" זה אחד הדברים הלא מכבדים, זה שאני לובשת מכנסיים ולא חצאית לא הופך אותי לפחות דתיה, אז אולי מבחינתך אני עוברת על איסור חמור אבל בנות דתיות אחרות שלובשות חצאית אבל מדברות לשון הרע, זה יותר טוב? אתה לא יכול לשפוט ולא לומר לי אם אני דתיה או לא
אנונימית
שואל השאלה:
זה עדיין איסור
זה עדיין איסור
אנונימי
שואל השאלה:
ואצל אישה זה הדבר הכי חשוב
ואצל אישה זה הדבר הכי חשוב
אנונימי
^זה ממש לא נכון, שתדע שגם אתה עובר עכשיו על עבירה חמורה אז תילמד קודם תורה ובכללי לא ניראה לי שלמדת בכלל על צניעות, עצם זה שאתה כותב את מה שאתה כותב עכשיו זה לא צנוע אז בבקשה תילמד קודם תורה כמו שצריך ואז תפיץ כאן דברים
אנונימית
שואל השאלה:
למדתי חזל אמרו שתכלית האישה הוא צניעות
למדתי חזל אמרו שתכלית האישה הוא צניעות
אנונימי
שואל השאלה:
עוון פגם הברית אצל בנים הוא הכי חמור ובנות מכשילות את אותם הבנים
עוון פגם הברית אצל בנים הוא הכי חמור ובנות מכשילות את אותם הבנים
אנונימי
כניראה לא הבנת את זה נכון ועדיין יש עוד דברים שאתה צריך ללמוד על צניעות
אנונימית
שואל השאלה:
תראי לי אחרת
תראי לי אחרת
אנונימי
תראה אני דתייה ואני כן מתלבשת צנוע , התפקיד שלי הוא לא לשפוט אנשים על איך שהם מתלבשים...
אבל אני יכולה להגיד לך מה אני חושבת בכללי:
אני חושבת שכל בת שלא מתלבשת צנוע פשוט לא מכבדת את עצמה ולא את הגוף שלה...
אבל כל אחת תעשה מה שטוב לה... :)
אבל אני יכולה להגיד לך מה אני חושבת בכללי:
אני חושבת שכל בת שלא מתלבשת צנוע פשוט לא מכבדת את עצמה ולא את הגוף שלה...
אבל כל אחת תעשה מה שטוב לה... :)
שהן מחטיאות הרבים ומפספסות את התכלית העיקרית שלהם בעולם הזה כנשים שנבראו בשביל צניעות.
עובדה שאין להן איך להתמודד עם תוכחה שלך, אז עונות לך "אין לך זכות לשפוט", "שכל אחת תלבש מה שבא לה וזה בסדר גמור" (ממתי זה "בסדר גמור" לעבור על חוקים של מלך שאתה חי בעולמו"), "איש איש באמונתו יחיה" (משהו שלא קיים), חלקן כאן תומכים אפילו בלהט"ב ובעד לאפשר חתונות ויחסי מין שה' אסר (מה זה הדבר הזה?). אז מה אתה מצפה מהן? הן כאילו חיות בעולם של הפקרות כאילו הכל מותר, כאילו אין דין ואין דיין. או במקרה יותר טוב תאמרנה "הקב"ה אוהב אותי בכל מצב" (אז מה זה אומר? שאין השלכות רעות לעולם בגלל עקב חוסר צניעות שלה ולא יקרו דברים רעים בגלל זה והיא לא תענש על כך?).
אם כבר, להן אין זכות לצאת עליך. זכותך להוכיח ולעורר והרמב"ם אמר "קבל את האמת ממי שאמרה".
עובדה שאין להן איך להתמודד עם תוכחה שלך, אז עונות לך "אין לך זכות לשפוט", "שכל אחת תלבש מה שבא לה וזה בסדר גמור" (ממתי זה "בסדר גמור" לעבור על חוקים של מלך שאתה חי בעולמו"), "איש איש באמונתו יחיה" (משהו שלא קיים), חלקן כאן תומכים אפילו בלהט"ב ובעד לאפשר חתונות ויחסי מין שה' אסר (מה זה הדבר הזה?). אז מה אתה מצפה מהן? הן כאילו חיות בעולם של הפקרות כאילו הכל מותר, כאילו אין דין ואין דיין. או במקרה יותר טוב תאמרנה "הקב"ה אוהב אותי בכל מצב" (אז מה זה אומר? שאין השלכות רעות לעולם בגלל עקב חוסר צניעות שלה ולא יקרו דברים רעים בגלל זה והיא לא תענש על כך?).
אם כבר, להן אין זכות לצאת עליך. זכותך להוכיח ולעורר והרמב"ם אמר "קבל את האמת ממי שאמרה".
אנונימי
אני ממש מרחם עליהם ורוצה לחזק אותם גם כי אני יודע שרצון ה' זה הדבר ההכי טוב ומי שהולך בדרך התורה רק מרוויח!
אבל כמובן שאני לא שופט אותם כי מי אני שישפוט אותם ואני לא יודע אם במקומם אני הייתי מצליח להיות יותר טוב הרי אני מודע לזה שצניעות זה הציווי ההכי קשה לבנות.
חיזוקים:
אני חייב לציין שאע"פ שאני בן אני ממש מבין אותך זה לא קל ללכת צנוע ולשמור נגיעה במיוחד כשאת רואה הרבה כאלו שלא שומרות וזה לא מוזר בכלל שזה קשה אלא זה מאוד הגיוני(גם לי זה לא קל) אבל אני אומר לך ואני למדתי את הנושא הזה לעומק שמי ששומר רק ירוויח ואח"כ ממש ישמח שהוא שמר וככל שתשמרי יותר את תרוויחי יותר גם בעולם הזה וגם בעולם הבא! שמירת נגיעה וצניעות זה הכי טוב - זה משתלם מכל הבחינות לכולם (אפילו ללא דתיים) כל אחד רוצה אשה שהיא רק שלו וכל אשה רוצה גבר שהוא רק שלה. ישנם עוד כמה סיבות שמראות שמאוד כדאי לשמור נגיעה אע"פ שזה לא קל 1.מתחתנים ככה יותר מהר(כל מגע לפני הנישואין = שוחד).. 2. כמובן שיש לך על זה שכר עצום בשמים! 3. נהנים מזה הרבה יותר במסגרת הנישואין כי כאשר את רוצה משהו ואת מתאפקת אז ממילא את הרבה יותר נהנית מזה אח"כ תחשבי זה כמו שנגיד בן אדם ממש רוצה לאכול משהו טעים ככל שהוא יחכה יותר אז הוא יותר יהנה מזה. לא להיות עם חבר: אני רוצה שיהיה לך טוב ובעז"ה תזכי להתחתן עם בעל מעולה! לכן אני ממש ממש ממליץ לך לא להיות עם חבר אלא כשאת רוצה להתחתן לעשות כמה דייטים ולהחליט אם את רוצה להתחתן עם הבחור. אפרט קצת יותר: אני לא יודע בת כמה את אבל מה שאני כן יודע שהקשרים האלה של חבר חברה לפני החתונה לרוב לא מחזיקים מעמד וכל כמה חודשים יש פרידה וזה מאוד כואב לקשר כזה קוראים קשר אהבה פרידה - כל קשר כזה זה עוד יבלת בלב מרוב הכאב והצער. התורה שהיא החכמה מכל ורוצה שאנו נהנה בצורה המעולה ביותר מצווה אותנו לשמור נגיעה ולא להיות בקשר זוגי לפני החתונה שזה ציווי שלכאורה נראה מגביל אבל יש לו המון יתרונות והוא גורם לאדם להנות יותר במסגרת הנישואין אני אתייחס בעיקר ליתרונות בקטע הזוגי. בנות שלא שומרות נגיעה ויש להם חבר אז לרוב אחרי תקופה קצרה הוא עוזב אותם או נשאר איתם בקשר ולא מתחתן איתם וזה קורה גם בגלל שברגע שהוא קיבל מהבחורה את מה שהוא רצה למה שהוא ירצה להתחתן איתם שזה קשר שהוא מחייב מה זה ייתן לו. כששומרים נגיעה אז המוח עובד ובוחן האם מתאים לי להתחתן איתו או לא אבל כשלא שומרים - מגע = שוחד - בהתחלה זה נראה כאילו הם מתאימים ואז כשיש קצת תסביכים אז נפרדים כי מבינים שבעצם לא מתאימים אבל אם שומרים נגיעה אז יודעים מראש האם הבחור מתאים או לא. כששומרים נגיעה מתחתנים מהר יותר.. בנוסף ככל שיותר שומרים ואע"פ שאת מאוד רוצה חבר ואני מבין לגמרי את הרצון הזה בכל זאת את שומרת אז את תהני הרבה הרבה יותר במסגרת הנישואין - גם כשלא היית עם מישהו לפני אז אין השוואות וצער על מה שהיה(פרידות). עוד סיבה למה החבר עוזב - פשוט מאוד כשהאהבה בנויה רק על קטע מיני ולא על אהבה אמיתית וחיבור נפשי אמיתי אז מתי שהבחור מחליט שיש בחורה יותר יפה אז ההוא עובר אליה. גם שימי לב שבציבור החילוני אחוזי הגירושין והבגידות מאוד גבוהים ביחס לציבור הדתי וכן הזוגות היותר מאושרים לרוב זה דווקא הזוגות הדתיים ששמרו נגיעה לפני החתונה ולא היו בקשרים לפני כן.. בנוסף לכך כשומרים נגיעה אז יש נאמנות בין האשה לבעל שלא יהיו בגידות. ושוב אני אומר באמת שאני רוצה שיהיה לך טוב ולכן אני ממש ממליץ לך להקשיב לי ולא להיות עם חבר וכן אני ממש ממליץ לך לשמור נגיעה את רק תרוויחי מזה תחשבי זה כמו שבן אדם רוצה לאכול שוקולד שהוא ממש אוהב והוא מתאפק אז ככל שהוא יותר מתאפק הוא הרבה יותר נהנה מזה כך גם בזוגיות..ודרך אגב זה גם אחד היתרונות של שמירת נידה - את יודעת שזוגות ששומרים אז הם נהנים אפילו ממגע מאוד קטן ביניהם אפילו שהם כבר נשואים כמה שנים כי בעצם השמירה גורמת לרענון והתחדשות. אני מאחל לך בעז"ה שתמצאי את הבחור שאת חולמת עליו ותזכי לחיות איתו באושר ועושר ושמחת חיים והמון אהבה!! הסברתי כמה דברים שחשוב לדעת בנושא - עשיתי את זה קצת בקיצור ואולי לא לגמרי הסברתי אז אם יש שאלות אפשר בשמחה! לסיום עוד טיפ קצר לבחירת בן זוג תסתכלי על איך הוא מתנהג במידות שלו כלפי אנשים אחרים בסביבה הטבעית ולא רק כלפייך כי אם הוא רוצה אותך אז הוא יכול לעשות הצגות כדי להשיג אותך אבל אם זה מידותיו האמיתיות אז בעז"ה זה יהיה באמת מוצלח! בהצלחה רבה בעז"ה!!
אבל כמובן שאני לא שופט אותם כי מי אני שישפוט אותם ואני לא יודע אם במקומם אני הייתי מצליח להיות יותר טוב הרי אני מודע לזה שצניעות זה הציווי ההכי קשה לבנות.
חיזוקים:
אני חייב לציין שאע"פ שאני בן אני ממש מבין אותך זה לא קל ללכת צנוע ולשמור נגיעה במיוחד כשאת רואה הרבה כאלו שלא שומרות וזה לא מוזר בכלל שזה קשה אלא זה מאוד הגיוני(גם לי זה לא קל) אבל אני אומר לך ואני למדתי את הנושא הזה לעומק שמי ששומר רק ירוויח ואח"כ ממש ישמח שהוא שמר וככל שתשמרי יותר את תרוויחי יותר גם בעולם הזה וגם בעולם הבא! שמירת נגיעה וצניעות זה הכי טוב - זה משתלם מכל הבחינות לכולם (אפילו ללא דתיים) כל אחד רוצה אשה שהיא רק שלו וכל אשה רוצה גבר שהוא רק שלה. ישנם עוד כמה סיבות שמראות שמאוד כדאי לשמור נגיעה אע"פ שזה לא קל 1.מתחתנים ככה יותר מהר(כל מגע לפני הנישואין = שוחד).. 2. כמובן שיש לך על זה שכר עצום בשמים! 3. נהנים מזה הרבה יותר במסגרת הנישואין כי כאשר את רוצה משהו ואת מתאפקת אז ממילא את הרבה יותר נהנית מזה אח"כ תחשבי זה כמו שנגיד בן אדם ממש רוצה לאכול משהו טעים ככל שהוא יחכה יותר אז הוא יותר יהנה מזה. לא להיות עם חבר: אני רוצה שיהיה לך טוב ובעז"ה תזכי להתחתן עם בעל מעולה! לכן אני ממש ממש ממליץ לך לא להיות עם חבר אלא כשאת רוצה להתחתן לעשות כמה דייטים ולהחליט אם את רוצה להתחתן עם הבחור. אפרט קצת יותר: אני לא יודע בת כמה את אבל מה שאני כן יודע שהקשרים האלה של חבר חברה לפני החתונה לרוב לא מחזיקים מעמד וכל כמה חודשים יש פרידה וזה מאוד כואב לקשר כזה קוראים קשר אהבה פרידה - כל קשר כזה זה עוד יבלת בלב מרוב הכאב והצער. התורה שהיא החכמה מכל ורוצה שאנו נהנה בצורה המעולה ביותר מצווה אותנו לשמור נגיעה ולא להיות בקשר זוגי לפני החתונה שזה ציווי שלכאורה נראה מגביל אבל יש לו המון יתרונות והוא גורם לאדם להנות יותר במסגרת הנישואין אני אתייחס בעיקר ליתרונות בקטע הזוגי. בנות שלא שומרות נגיעה ויש להם חבר אז לרוב אחרי תקופה קצרה הוא עוזב אותם או נשאר איתם בקשר ולא מתחתן איתם וזה קורה גם בגלל שברגע שהוא קיבל מהבחורה את מה שהוא רצה למה שהוא ירצה להתחתן איתם שזה קשר שהוא מחייב מה זה ייתן לו. כששומרים נגיעה אז המוח עובד ובוחן האם מתאים לי להתחתן איתו או לא אבל כשלא שומרים - מגע = שוחד - בהתחלה זה נראה כאילו הם מתאימים ואז כשיש קצת תסביכים אז נפרדים כי מבינים שבעצם לא מתאימים אבל אם שומרים נגיעה אז יודעים מראש האם הבחור מתאים או לא. כששומרים נגיעה מתחתנים מהר יותר.. בנוסף ככל שיותר שומרים ואע"פ שאת מאוד רוצה חבר ואני מבין לגמרי את הרצון הזה בכל זאת את שומרת אז את תהני הרבה הרבה יותר במסגרת הנישואין - גם כשלא היית עם מישהו לפני אז אין השוואות וצער על מה שהיה(פרידות). עוד סיבה למה החבר עוזב - פשוט מאוד כשהאהבה בנויה רק על קטע מיני ולא על אהבה אמיתית וחיבור נפשי אמיתי אז מתי שהבחור מחליט שיש בחורה יותר יפה אז ההוא עובר אליה. גם שימי לב שבציבור החילוני אחוזי הגירושין והבגידות מאוד גבוהים ביחס לציבור הדתי וכן הזוגות היותר מאושרים לרוב זה דווקא הזוגות הדתיים ששמרו נגיעה לפני החתונה ולא היו בקשרים לפני כן.. בנוסף לכך כשומרים נגיעה אז יש נאמנות בין האשה לבעל שלא יהיו בגידות. ושוב אני אומר באמת שאני רוצה שיהיה לך טוב ולכן אני ממש ממליץ לך להקשיב לי ולא להיות עם חבר וכן אני ממש ממליץ לך לשמור נגיעה את רק תרוויחי מזה תחשבי זה כמו שבן אדם רוצה לאכול שוקולד שהוא ממש אוהב והוא מתאפק אז ככל שהוא יותר מתאפק הוא הרבה יותר נהנה מזה כך גם בזוגיות..ודרך אגב זה גם אחד היתרונות של שמירת נידה - את יודעת שזוגות ששומרים אז הם נהנים אפילו ממגע מאוד קטן ביניהם אפילו שהם כבר נשואים כמה שנים כי בעצם השמירה גורמת לרענון והתחדשות. אני מאחל לך בעז"ה שתמצאי את הבחור שאת חולמת עליו ותזכי לחיות איתו באושר ועושר ושמחת חיים והמון אהבה!! הסברתי כמה דברים שחשוב לדעת בנושא - עשיתי את זה קצת בקיצור ואולי לא לגמרי הסברתי אז אם יש שאלות אפשר בשמחה! לסיום עוד טיפ קצר לבחירת בן זוג תסתכלי על איך הוא מתנהג במידות שלו כלפי אנשים אחרים בסביבה הטבעית ולא רק כלפייך כי אם הוא רוצה אותך אז הוא יכול לעשות הצגות כדי להשיג אותך אבל אם זה מידותיו האמיתיות אז בעז"ה זה יהיה באמת מוצלח! בהצלחה רבה בעז"ה!!