5 תשובות
את בדשא
וואיי תהנהה
שואל השאלה:
זה בריכת הסולטן אין דשא
כנראה זה תופסים מקום
^תודהה
אולי זה בדשא?
הייתי בהופעה הראשונה של חוצות היוצר עכשיו וזה היה פשוט לבוא לתפוס מקום,
אני הייתי שם שעה לפני כבר וכל ה4 שורות הראשונות נתפסו כבר (למזלי חברות שלי היו שם) אז אם אתה רוצה שורה די מקדימה כדאי לך לבוא קצת לפני אלא אם כן לא כלכך משנה לך