3 תשובות
חחח וואלה אישית נהגתי סבבה
עדיין התרגלתי לקלאץ' וכל זה כמובן
לא נהגתי טוב ברמה של טסט פנימי, אבל לא נהגתי גרוע כמו מתחיל..
עדיין התרגלתי לקלאץ' וכל זה כמובן
לא נהגתי טוב ברמה של טסט פנימי, אבל לא נהגתי גרוע כמו מתחיל..
שואל השאלה:
יא אללה
יא אללה
אנונימית
בזהירות