10 תשובות
לא
למה שיהיה פאדיחה?
לא מה הבעיה
ממש לא
לא אהוב שלי כל העובדה היא ברכה,אתה הולך לעבוד כדי להגשים את עצמך ולבנות אותך זה ממש לא פאדיחה גם בגיל 50 ❤
אנונימית
זה אחלה כסף
לא פאדיחה
בכלל לא
אבטחה זה אחלה מקצוע