19 תשובות
כי זה רומנטי וחמוד
מאהבה...?
סתם מחיבה
הבעת חיבה כמו חיבוק או נשיקה
בדיוק מאותו סיבה שאבא שלי עזב אותי... אוהבה!
אני אוהב לעשות אתזה בשביל להראות לה תחושת ביטחון שתרגיש שאני שומר עליה ואני איתה,ובשביל להרגיע אותה.
אנונימי
כי זה אינטימי
כן זה דוחה
הוא מחפש בליטות של חצקונים כדי שיוכל לפוצץ
אנונימי
זה מתוק ולמה זה אמור להפריע לך ולא לה לא הבנתי
שואל השאלה:
^אני מדברת בכללי לא דברתי על מישהי ספציפית
^אני מדברת בכללי לא דברתי על מישהי ספציפית
אנונימית
שואל השאלה:
וזה לא מפריע לי אני אוהבת את זה פשוט אני רוצה לדעת למה
וזה לא מפריע לי אני אוהבת את זה פשוט אני רוצה לדעת למה
אנונימית
כדי להראות חיבה
מגע עדין בין גבר ואישה כמו נגיעה בפנים, קרבה פיזית, מגע בידיים וכו' יוצר אינטימיות ביניהם ויכול לגרום לרגשות להתחזק.
באופן טבעי אנחנו יוצרים אינטימיות עם אדם שאנחנו מעוניינים בו
באופן טבעי אנחנו יוצרים אינטימיות עם אדם שאנחנו מעוניינים בו
לדעתי זה חמוד אבל בחיים בחיים אל תגעו לי בפנים זה מגעיל אותי כי אני שותפת פנים ומטפלת בהם וזה חיידקים
הוא בודק אם היא אינה ai
כי זה ליטוף שמאוד נעים לה
זה נקרא אהבה
love
באותו הנושא: