6 תשובות
אנשים יותר מתים על הקרקע מאשר על המטוס, הסיכויים זהו יתרסק כמעט אפסיים.
יש תפקיד כזה מאוד מיוחד בשדות התעופה שיש בנאדם שבודק את כל המטוס. על כל הברגים שלו, ובלי האישור שלו המטוס לא יכול להמריא.
הבידוק הביטחוני הוחמר מאוד בשנים האחרונות ולא נותנים לשום דבר חשוד ולכלי נשק להיכנס למטוס.
הטייסים עוברים הכשרה מאוד קפדנית ומיוחדת לפני שמרשים להם להטיס מטוס. לרוב המטוס פשוט על טייס אוטומטי שמבוסס על מתמטיקה. וכידוע, המתמטיקה לעולם לא טועה.
המטוסים של היום כל כך בטיחותיים שאין סיכויי שהם יתרסקו, ורוב ההתרסקויות קורות בגלל מזג אוויר רע ועכשיו קיץ, אז בכלל אין סיכוי שהוא יתרסק:)
כמעט ואין תאונות/התרסקויות מטוסים, הסיכויים הם אחד למיליון או יותר.
המסלולים מתוכננים כך שאין סיכוי להתנגשות מטוסים.
המכונית נוסעת על כביש. ז"א על שטח דו-מימד (קדימה, אחורה, ימינה, שמאלה). המטוס טס בשטח תלת מימד (למעלה, למטה, קדימה, אחורה, ימינה, שמאלה), עוד סיבה לסבירות נמוכה להתנגשות.
סטטיסטית, זה יותר מסוכן לעבור כביש מאשר לטוס. יש יותר תאונות דרכים במעבר חצייה מאשר תאונות מטוסים.
אל תידאגי אני טסתי המון פעמים וזה מזה כיף וזה חוויה חד פעמית זה נראה מפחיד וגם אני חשבתי שזה יתרסק קודם כל תירגעי הכל יהיה בסדר (:
וגם אם חס וחלילה יקרה משהו בהתחלה מראים מה לעשות פשוט שמים דברים כאלה ואז קופצים מהמטוס אם יש תקלה רצינית הרווחת בנג׳י ווהו
וזה מאוד כיף וגם אם המטוס יתרסק אז יש דברים שמגנים עלינו ויש חגורות ובהתחלה הדיילות מסבירות מה לעשות במצבים כאלו אל תידאגי זה מאוד כיף לטוס (:
בעיר שהמטוס עולה למעלה זה מאוד כיף אז אל תידאגי וחופשה מהנה (:
רק 2 מטוסים התרסקו בשבוע האחרון, הסיכוי נמוך.