4 תשובות
אין טופס זה רשום במערכת לכל מורה נהיגה שתלכי
אני חושבת שהוא עובר רק לקראת סוף יב, תנסי לברר עם הבית ספר אולי יש דרך לקבל טופס
^כן כמו שהיא אמרה זה אמור להיות כתוב במערכת בלי קשר
תנסי לדבר עם המורה שהיה אז של תאוריה או עם המנהל או המחנכת גם אני צריכה אחד
זה פשוט במשרד התחבורה אבל זה גם אמור להיות לך בהודעות של הטלפון למרות שלא צריך