5 תשובות
עולה לכיתה ט ואני באמת סובלת בבית ספר אני שונאת את הבית ספר המסריח הזה ומחכה לעבור
שואל השאלה:
למה את שונאת את בית הספר שלך?
למה את שונאת את בית הספר שלך?
עולה ליוד
קצת בלחץ (כי אני לא יודע מי יהיה איתי בכיתה והאם חברים שלי יהיו איתי), אבל חוץ מזה די בסדר
קצת בלחץ (כי אני לא יודע מי יהיה איתי בכיתה והאם חברים שלי יהיו איתי), אבל חוץ מזה די בסדר
שואל השאלה:
וואו זה באמת מלחיץ. אני מקווה שהחברים שלך יהיו איתך בכיתה ושתתחבר לשאר הילדים שיהיו איתך בכיתה.
וואו זה באמת מלחיץ. אני מקווה שהחברים שלך יהיו איתך בכיתה ושתתחבר לשאר הילדים שיהיו איתך בכיתה.
עולה לכיתה ט
מבחינה לימודים אין חששות
חברתית זה כבר משהו אחר
מבחינה לימודים אין חששות
חברתית זה כבר משהו אחר
באותו הנושא: