7 תשובות
וואי משפט טוב
אתה החיים שלי
לא הבנתי את המשפט, את יכולה לנסח אותו בצורה אחרת בבקשה
אוו, יותר הגיוני עכשיו. תודה
שואל השאלה:
ובכן יש אנשים שאומרים שבשבילם אנימה זה החיים, מכייון שהם מכורים לאנימה. אבל אם החיים שלהם הם זבל, אז זאת אומרת שאנימה = ...
שואל השאלה:
כן, התכוונתי לאלו שאומרים את זה ויש להם חיים על הפנים. לגבי אלו שהחיים שלהם מאושרים אני מסכימה עם מה שאמרת.
בשמה של השמש, בכלל לא מובן
אך הנני חוששת שזה מתוך הרגל
הרי החיים בחברה נחשבים כטובים וככלל הם בעצם נחשבים כהכל, לכן הם טוענים שאנימה זה החיים
אבל כיוון מחשבתך אינו טעות