6 תשובות
שואל השאלה:
כי יום לפני יש מסיבה ענקית כזאת וכנראה לא יאכלו הרבה וגם לפני רק איזה חבורה של עשר ילדים מתוך יותר אכלה הכל . אני לא רוצה שיצא שאני זורקת . המשפחה שלי לא אוכלת כמעט מתוק בכלל
^אז אל תזרקי את יכולה להביא את זה למורה שלך שתביא למורים אחרים.
חבל להביא כמות מסויימת שלא תספיק לכולם...
שואל השאלה:
כי הכיתה שלי בואו נגיד בצורה טובה . חבורה של ילדים לא מבגרים ומדברים על שטויות . יש ילדה בכיתה שלי שממש כתבה לי בווצאפ שאני לא אכין יותר דברים לכיתה כי אני משוויצה ואין לי חברים . אין לי כוח להתמודד עם הדרמה אז מביאה משהו כמו 20
כשמביאים דברים כאלה צריך להביא כמות לכולם ולא להסתמך על זה שחלק לא יאכלו, מקסימום תביאי את זה לחדר מורים או לתלמידים מכיתות אחרות
פשוט תכתבי לה שאת רוצה להביא פחזניות לפתוח את השנה בצורה טובה, אבל למה לא להביא לכל הכיתה? אם את כבר מביאה אז תביאי כמות שתספיק לכולם אם כולם יירצו
תודיעי