4 תשובות
שהייתי
זה הגיוני לגמרי גם שהייתי לקוח ראיתי מלא עובדים או עובדות שבוכים באותו זמן
שואל השאלה:
וואי היום המנהלת צרחה עליי בלי סיבה אז חצי שעה ניקיתי שולחנות שהיו נקיים בזמן שהיו לי דמעות
אנונימית
כמעט אבל אין סיכוי לבכות בזמן משמרת