9 תשובות
כן בסדר נחמד כזה
אנונימית
כן
אחלה
אנונימי
כן
כן
נטו זה טוב
אם זה היה ברוטו זה היה סביר מינוס
אם זה היה ברוטו זה היה סביר מינוס
זה אחלה לגמרי, זה אומר 11 ברוטו, זה מעל לשכר החציוני כמובן.
זה גם משמעותי איפה אתה גר וכמה נשאר לך מזה. ואיך אתה מרוויח ביחס לאיפה שאתה גר.
נניח אם אתה גר בבני ברק, באר שבע, קריות וכאלה זה נפלא.
אם אתה גר בתל אביב זה כבר פחות טוב.
זה גם משמעותי איפה אתה גר וכמה נשאר לך מזה. ואיך אתה מרוויח ביחס לאיפה שאתה גר.
נניח אם אתה גר בבני ברק, באר שבע, קריות וכאלה זה נפלא.
אם אתה גר בתל אביב זה כבר פחות טוב.
באותו הנושא: