4 תשובות
כן, שיחזיר אותם כי זה גם בשליטתו
ממש לא. אומנם אלו בני המשפחות שלהם, אבל הם חלק מהעם שלנו וכמו שלהם כואב כך גם לכולנו. אנשים צריכים להפסיק לפזר שנאת חינם היא גורמת לטוב שבעם שלנו להתרקב. אכפת לו מהחטופים אבל אכפת לו גם מהמדינה, מנהיג צריך לחשוב כמה צעדים קדימה ולא בתוך הקופסא, אי אפשר לפתור בעיה בבעיה אחרת.
כן
לא, למה שנפרק ממשלה בגלל 60 איש בשבי?