4 תשובות
די בטוח שהם למדו אליו, אל כל מיון צריך ללמוד
לא למדתי אליו לפני כי זה לא מיון שבוחן ידע. רק קראתי על המיון ועל הסוגים השונים של המבחנים שיהיו בו כדי שאני לא אהיה מופתעת מכלום. תהיי מופתעת כמה מפרטים על המבחנים בכל מיני אתרים. אם תרגישי שזה יעזור לך, את יכולה לקנות ערכה. אבל אני אישית באמת חושבת שזה מיותר.
אנונימית
בסופו של דבר יש כאלו שלהתכונן יעזור להם וישפיע על תוצאות המיון וכאלו שלא צריכים כלל. בכלל זאת, היית הולך על "בטוח" ומנסה את הערכה החינמית באתר מרום360. אם אני רואה שזה לא מספיק לי הייתי קונה את הערכה של מכון נועם. בהצלחה!
כן. ולדעתי זה עזר ברמות. קניתי את הערכה של מכון נועם ואני שמח לגמרי שעשיתי את זה (באמת שאין לי שום קשר אליהם ושום סיבה להיות בעדם מעבר להיותי לקוח מרוצה)
באותו הנושא: