8 תשובות
הקטע העיקרי לנסיעה לאילת זה כביש הערבה, כביש ארוך, ישר, משעמם ולכן מסוכן. חוץ מלהירדם בכביש הזה אין בו שום סכנה. מדובר בכביש הערבה שהולך לאורך גבול ירדן עד אילת ולא כביש 12 שהולך לאורך גבול מצרים.
בדרך כלל לא קורה כלום וצריך להיזהר בעיקר מתאונות...
סעי בכביש 90. לא בכביש 40 ו10..
אנונימי
שואל השאלה:
אני נוסעת בכביש 6 זה בטוח?!
אני נוסעת בכביש 6 זה בטוח?!
תיסע לאילת אחרי יום שלישי:)
אלה מקרים פעוטים, הם לא קורים בתמידות..
אפשר לנסוע שם ללא חשש.
אפשר לנסוע שם ללא חשש.
הרבה מאוד אנשים נוסעים לאילת במכונית, ולא דואגים בגלל הסיבה הזו... אם את מודאגת אני מציעה לך לנסוע באוטובוס ממוגן של אגד =)
אין ממה לחשוש.
באותו הנושא: