9 תשובות
כי המדינה מיועדת לעם שיצא לגלות מפה לפני אלפיים שנה והתפזר ונרדף בכל העולם
שואל השאלה:
איך מההתחלה הם 'נפוצו לכל קצוות הארץ'?
איך מההתחלה הם 'נפוצו לכל קצוות הארץ'?
כבשו אותנו מה זה איך
^^ הבבלים והרומאים שכבשו את ארץ ישראל והגלו את היהודים
אנונימית
זה מה שמיוחג במדינה הזאת יש אנשים מאוד מגוונים פה , כל אלה שעלו לפה רובם היו יהודים שפשוט בהיסטוריה או גורשו מפה או מראש לא חיו נולדו פה וכמו לעלות לארץ הקודש
שואל השאלה:
אני לא חזקה בהיסטוריה<<<<
אני לא חזקה בהיסטוריה<<<<
כי הם יהודים
כי היהודים היו אלפי שנים בגלות והתבוללו וככה נוצרו העדות, והם החליטו לעלות לארץ.
כי כל היהודים היו בגלות ועכשיו יש לנו מדינה ולאט לאט כולם חוזרים
באותו הנושא: