התחברות
הרשמה
לי ולבן זוג שלי יש הבדל של 20 ס"מ בגובה זה הרבה לדעתכם ??
7 בספטמבר 2024, 15:40
הפרשי גילאים
הבדלים
מערכת יחסים
4 תשובות
זה סבבה
כן.
ממש אחלה הלוואי עליי
ב
בדויה משועממת
מעולה
ת
תזכרו אותי כאנונימית
זה סבבה, ואם אתם אוהבים אחד את השנייה מה זה משנה?
ל
לא סיני
באותו הנושא:
9 סנטימטר הבדל בגובה זה הרבה בעינכם?
הבדל של 50 סנטימטרים בערך בגובה בין בני זוג, שהגבר הוא הגבוה , זה בסדר?
יש בנינו הבדל של 17 ס"מ בגובה זה הרבה ??
10 סמ " הבדל בגובה רואים הרבה הבדל?
מה לדעתכם ההבדל גובה הכי טוב בין בני זוג?
גובה 1.62 לעומת 1.78 רואים הרבה הבדל?
מישהי 1.62 ליד מישהי 1.53 רואים הרבה הבדל בגובה?
בנים 22 הבדל סמ בגובה זה הרבה בשבילכם או בסדר?(בזוגיות)
לדעתכם הבדל של 50 סמ בגובה בין בני הזוג זה יפה? הכוונה שהגבר גבוה ב50 סמ מהאישה
עד גיל 12 אין הבדלים בגובה של הבנים והבנות?
בנים - האם לדעתכם בת בגובה ממוצע יכולה להיות חזקה יותר מבן בגובה ממוצע?