5 תשובות
לא בהכרח
לא! דיי לערב את החטופים בפוליטיקה!
לא בדיוק
לא אבל יש הרבה מפגינים שמערבים פוליטיקה ועושים ניצול ציני של המצב שזה מזעזע.....