7 תשובות
גם אצלי זב ככה
בכללי מרגיש לי שלפני גיל ההתבגרות יש סטנדרטים אחרים למה זה "שיער מושלם"
יכול להיות שאת פשוט זוכרת את זה בתור מושלם כי לא שמת לב לפני כן לדברים שאת כן שמה לב אליהם עכשיו
שואל השאלה:
מתמונות הוא היה נראה מושלם
אנונימית
שואל השאלה:
^^^^ איזה שמן?
אנונימית
יש שינוי הורמונלי בגוף בגיל ההתבגרות לי היה אפרו מהמם עד גיל 16 לאט לאט הוא נהיה מתולתל פתוח ועכשיו הוא חלק זה דבר שבחיים לא חשבתי שיקרה לי יש קרם של חברה בשם פסטל יחסית זול לכמות גדולה מאוהבת בו
אומייגאד כן דיי למה זה ככה
כן גם אני ככה פשוט שימי שמן וכזה תסדרי אותו תמיד
כן לכי למספרה תעשי משהו