42 תשובות
הגיוני, מי שעובר על החוק צריך להיעצר.
בטח שהגיוני, אל תתן לתקשורת להטעות אותך רק כי מדובר בחבר כנסת "מהצד הלא נכון".
מעבר לזה שזו תקיפה - הוא חבר כנסת, זה הרבה יותר גרוע..
אם לא נעניש על זה, בסוף נהיה מדינת עולם שלישית שכל אחד עושה מה שבא לו וזה מהר מאוד יגיע גם ל7צח חלילה.
מוגזם ממש
ואם היא הייתה ימנית? מה קשור הדעות שלה?^
לגיטימי.
יש חוק וככה המדינה מתנהלת, אי אפשר שכל אחד יעשה מה שבאלו ונתעלם.
אז בואו גם נרצח כי לא מתאים לנו דעות
לא תומך בבן גביר, והגיוני לחלוטין שנעצרה , היום זה חול מחר זה משהו יותר חד , זה ממש לא תקין שהיא זרקה עליו את החול.
לא. אם זה היה עם יאיר לפיד או בני גנץ - בשניה היא הייתה נתפרת עם תיק קשוח ועולה משפט על תקיפה ומשלמת פיצויים. וכל תקשורת השמאל, 11 12 13 היו יוצאים עליה.
צריך שיוויון. אז מה שבן גביר דתי ומתנחל - אני וכל המצביעים שלו רוצים אותו שר, וכולם כולל האליטה התלאביבית צריכה לכבד את זה.
אנחנו כאן בשביל להישאר וכל האנטישמים כלפי מתנחלים דתיים וחרדים - בן גביר הוא רק ההתחלה. אתם עוד תתגעגעו למתינות שלו. כדאי לכם לקבל את זה שיש אנשים שונים ממכם והם לגטימיים לא פחות - אם אתם לא רוצים להתפוצץ מעצבים ומלחץ דם גבוה מרוב שנאה ורעל שאתם מכניסים לעצמכם
הגיוני. אם לא היו נותנים לחיילים שאנסו להתחמק מעונש
הגיוני
היא עוברת על חוק היא צריכה להיענש
הגיוני, אבל בו זמנית צבוע. אם זה היה אזרח פשוט לאף אחד לא היה אכפת. אכפת לאנשים רק כשזה פוליטיקאים עם כסף.
לכל אלו שאומרים ש"היא עוברת על חוק אז היא צריכה להיענש". האם גם בצאלאל סמוטריץ' צריך להיענש כי הוא עבר על החוק? ובן גביר, שהוא טרוריסט מורשע?
^ זה כל האישו, שבייחוד לזה..
חיות הקודש איך לעזאזל 11 זה שמאל. זה ליטרלי ממלכתי. אתה כל כך רגיל לראות רת העולם דרך עדשות של שמאל-ימין עד ששכחת שיש דבר כזה מרכז. ומה זה "אליטה תל אביבית" wtf. הפילוג נוטף מהתשובה שלך. אנחנו בתקופת מלחמה, זה הזמן האחרון להסית ולפלג אותנו לימין ושמאל
מה שמעצבן שעכשיו היא במעצר ותיכף ישחררו אותה (או ששחררו אני לא מעודכן)

אבל אם זה היה על איזה חבר כנסת שמאלני קיצוני היו מוציאים להורג את מי שזורק חול עליו
^^^זה מרגיש לי כאילו אם זה היה אזרח פשוט - אני, אתה או כל אחד פה בתשובות - אז כאילו זה היה עובר בשקט. לאף אחד לא היה אכפת. רק כשיש לך כסף במדינה הזאת למשטרה אכפת והחוק נאכף. הגשתי תלונה במשטרה כמה פעמים, אף פעם הם לא עשו כלום. האזרח הפשוט מופקר על ידי המשטרה
מקוחה הייתי עונה לך אבל אני עייף
אוקיי תענה כשיהיה לך כוח i guess
מקוחה 11 זה שמאל בתחפושת ממלכתי. באמת הדבר היחיד ההמלכתי שם חוץ מאיזה כמה דתיי מחמד - זה שהם לוקחים מהכסף של כולנו כמעט מיליארד שקל בשנה.
חוץ מכדורגל וסדרות גם הרייטינג שלהם בפח. הם מיותרים לגמרי
מה שמאל בזה? הם מציגים את כל הצדדים הפוליטיים. זה לא כמו 14 אבל זה גם לא כמו 13
לא באמת מציגים. רק הכותרות שם לכל כתבה שעוסקת בדתיים/חרדיים/ימניים/ביבי נוטפת שנאה
יש לך דוגמה?
מציתי. תחשבי מה שבא לך. אני רק מציג את דעתי לא באתי לשכנע אותך. חיים יפים אוהב את כל היהודים. לא מסכים עם כל הדעות והמעשים
מוגזם. כאילו כן צריכה להיות לזה תגובה של המשטרה בעיני אבל נווה תרצה? זה מקרה של במקרה הכי גרוע נזיפה במשטרה ואולי *אולי* מעצר בית קצר.
אנונימית
מוגזם לגמרי. העיקר את האנשים שפרצו לבסיסי צה"ל (!!) שזה חמור פי כמה וכמה מאיזה גרגר חול, לא עצרו אפילו אחד מהם..
אנונימי
עוד איזה שמאלני שצריך להתחרט על השבעה באוקטובר
תחשבו איזה מסכנה אבל שהיא נאלצה לראות את בן גביר בבגד ים, זה הפשע האמיתי.
חח צודקת, אבל הוא לא הלך עם בגד ים הוא הלך שם עם בגדים רגילים ^
פיו מזל
^ אם היו זורקים על סבתא שלך חול לא היית רוצה שאותו אדם יבלה/תבלה לילה בבית המעצר?
לא ברור שלא
זה בסך הכל חול אחי
כנראה שאנחנו אנשים שוניפ וזה בסדר
^^ מה שיותר עצוב זה קלות העונש, שאם זה היה סתם דוגמה אני זורק עליך חול אז לא היו עושים כלום ואם זה על עובד ציבור ישר מהומות מבוקר עד הלעחה
יש אשכרה אנשים שמתלוננים על זה שעצרו מישהי שזרקה חול על שר במדינת ישראל ואפילו לא מודעים לזה שפעם עצרו אישה דתיה בשבת לעיני הילדים שלה והכריחו אותה לנסוע בניידת רק כי צעקה ליועץ המשפטי לממשלה את המילים "פרשת משפטים בושה"
לא הגיוני שקבלה רק מעצר בית האומללה להעניש יותר בחומרה
מוגזם בטירוף, מה נסגר עם אנשים פה
הגיוני, זו תקיפה
הגיוני
חבל שעשתה זאת. זה לא ראוי בשום צורה - אם זאת המעצר שלה והכוונה להגיש כתב אישום הוא לא פרופורציונלי בשום קנה מידה. המשטרה התעמרה בה שעות, העבירה אותה ממקום למקום בלי ליידע את עורכי הדין שלה ולפי הסרטונים רואים שזה היה מעשה שטותי שלא גרם לכל נזק ממשי, אף לא הייתה לו כוונה כזו והשר הפרובוקטור אפילו לא שם לב שחול נזרק לכיוונו. הגענו למצב שבו שוטר שזורק רימון הלם על מפגינים מקבל העלאה בדרגה, שאנשים שפורצים לבסיסים צבאיים לא נענשים, לא נעצרים ואילו כל אחד שהוא לא מהבייס של השר העבריין והפושע בו גביר נענש בצורה לא מידתית. המשטרה נחטפה. אנחנו נחטפנו.
אנונימי
נו באמת אתם מדברים כאילו היא ניסתה להתנקש בו כולה חול תרגעו
זר בעולם כל כך צודק
ש אשכרה אנשים שמתלוננים על זה שעצרו מישהי שזרקה חול על שר במדינת ישראל ואפילו לא מודעים לזה שפעם עצרו אישה דתיה בשבת לעיני הילדים שלה והכריחו אותה לנסוע בניידת רק כי צעקה ליועץ המשפטי לממשלה את המילים "פרשת משפטים בושה".

אם אתה בשמאל, בפרקליטות/בג"ץ או שאתה יועמ"ש/ית - העונש על תקיפה כלפיך יתקבל בהבנה. אם אתה ימני ועוד מצליח כמו בן גביר - ישר יטנפו על זה שמענישים את מי שתוקפת אותך. הוא שר במדינת ישראל ויותר חשוב היום מגנץ לפיד וכל האלה סתם חברי כנסת.
אז מה שהוא מתנחל וימני - אנחנו לא אזרחים סוג ב' וגם הנציגים שלנו בכנסת ובממשלה הם לא סוג ב' ומי שיזרוק עליהם חול חייב להיענש!!!
חיות הקודש
בשנייה ששואלים אותך דוגמה אתה ישר מציתי? ברצינות? פשוט תגיד שאתה ממציא וזהו חלאס