17 תשובות
כל הכיף שזה מפחיד:)
כן מאוד.. חח.. מצטערת..
שואל השאלה:
אז זה כן מפחיד יאו אמלה
אז זה כן מפחיד יאו אמלה
כן, אבל זה כל הכיף:)
כן... רק השם עושה לי סחרחורת...
שואל השאלה:
יאוו ועוד יש לי פחד גבהים
יאוו ועוד יש לי פחד גבהים
מפחיד אבל תעלי עם מישהו ותחזיקי תיד דלו תצרחי ואל תפתחי עיניים עד שעוצרים.. ויהיה בסדר.. חחח.. תהיי גאה בעצמך אחר כך..
כןo:
לי היה מפחיד בפעם הראשונה-השנייה בשילוב עם כיף חח
עכשיו כבר לא מפחיד אותי, זה כיף (:
עכשיו כבר לא מפחיד אותי, זה כיף (:
שואל השאלה:
חח תודה לכולם תשובות מעולות!
חח תודה לכולם תשובות מעולות!
זה לא בכלל לא ככ מפחיד סתם שטויות..
זה כיף רק פעם ראשונה זה מפחיד
לא מפחיד בכלל! מאוד כיף, בארץ זה כלום >.>
אחרי פעם ראשונה לא תירצי להפסיקd:
שואל השאלה:
תודה לכולם
תודה לכולם
כיף מאוד רק שהייה לי בחילה אחרי xd
באותו הנושא: