17 תשובות
כל הכיף שזה מפחיד:)
כן מאוד.. חח.. מצטערת..
שואל השאלה:
אז זה כן מפחיד יאו אמלה
כן, אבל זה כל הכיף:)
כן... רק השם עושה לי סחרחורת...
שואל השאלה:
יאוו ועוד יש לי פחד גבהים
מפחיד אבל תעלי עם מישהו ותחזיקי תיד דלו תצרחי ואל תפתחי עיניים עד שעוצרים.. ויהיה בסדר.. חחח.. תהיי גאה בעצמך אחר כך..
כןo:
לי היה מפחיד בפעם הראשונה-השנייה בשילוב עם כיף חח
עכשיו כבר לא מפחיד אותי, זה כיף (:
שואל השאלה:
חח תודה לכולם תשובות מעולות!
זה לא בכלל לא ככ מפחיד סתם שטויות..
זה כיף רק פעם ראשונה זה מפחיד
לא מפחיד בכלל! מאוד כיף, בארץ זה כלום >.>
אחרי פעם ראשונה לא תירצי להפסיקd:
שואל השאלה:
תודה לכולם
כיף מאוד רק שהייה לי בחילה אחרי xd