5 תשובות
שואל השאלה:
אבל מה אכפת להם ממועד ב אם כתבתי כבר כמה קיבלתי..
אבל מה אכפת להם ממועד ב אם כתבתי כבר כמה קיבלתי..
סורי, לדעתי זה יכול מאוד לפגוע בסיכויי קבלה שלך.
שואל השאלה:
ציון הגשה 70.. לא שזה טוב:/
ציון הגשה 70.. לא שזה טוב:/
אה רגע קבלת גם בבגרות וגם בציון ההגשה יחד נכשל?
בעיקרון מועד ב קיים. לכן, גם הסיכוי קיים.
באותו הנושא: