9 תשובות
כןכן
וואלה כן עד שתרגישי מוכנה
ברור למדתי לתאוריה בשלוש שעות ועברתי
אני לא הקשבתי שנה שלמה בבית ספר בחינוך תעבורתי ויום לפני התאוריה חרשתי על האפליקציה 9 שעות ועברתי
שואל השאלה:
באנה אתם טובים
אני מקנאההה
באנה אתם טובים
אני מקנאההה
אנונימית
שטויות זה קל רצח. תחרשי על אפליקציה של ל ואת תעברי. בהצלחה
אופקורס פשוט תחרשי על האפליקציות של ל
בהצלחה!!
בהצלחה!!
שואל השאלה:
מה זה האפלקציה של ל?
מה זה האפלקציה של ל?
אנונימית
נוהג וכאלה
פשוט תרשמי תיאוריה בגוגל פליי וזה ימצא לך מלא אפליקציות
אני חרשתי על איזה 3
פשוט תרשמי תיאוריה בגוגל פליי וזה ימצא לך מלא אפליקציות
אני חרשתי על איזה 3
באותו הנושא: