20 תשובות
ישראל כי בארצות הברית אין לי זכויות
הגינ צינגגגגגג
שואל השאלה:
למה ישראל
אנונימית
ישראל כי יש פה שינווה
ישראל
מרגיש לי מסובך מידי לגור בארצות הברית אין לי כוח לכל מה שהולך שם
שינווה זה ארצי????
אני לא בטוחה אבל בדוק שאין את זה בבוורלי הילס..
שואל השאלה:
ישראל יותר מסובך מארצות הברית אבל
אנונימית
^^אבל לסיבוכים פה אני יותר רגילה
ארצות הברית
ישאל כי אני לא יודע פקנ אנגלית
עריכה: ועברית מסתבר
אני כרגע גרה באמריקה,
אני מתה על ישראל, זה הבית שלי אבל יותר טוב לי פה, למרות שלקח לי מעל שנה להתרגל ולחשוב ככה
להיא שאמרה ארצות הברית שימי לב שאת היחידה שאמרת כי עכשיו אני גם אומר ישראל
בישראל
ברור שאמריקה
כל מקום אפשרי כמעט עדיף על כאן
תאילנד
בישראל
אין לי ארץ אחרת גם עם אדמתי בוערת





..אבל באמריקה יש פסטיבלי מטאל חולניים.
אנונימי