8 תשובות
שואל השאלה:
הייתי מדריכה בכנפיים של קרמבו בקושי היה לי חניכים ולא הרגשתי קושרה בכלל
בתור מישהו ששם 3 שנים
ממליץ
אנשים נחמדים רצח
למשל אני עכשיו מדריכה בכנפיים של קרמבו ואני מרגישה הרבה יותר שייכת ובאמת שאני עושה משהו משמעותי אז ממש ממליצה :)
אני לא הייתי ממליצה ללכת למכבי הייתי שם איזה חמש שנים כשהייתי ביסודי ולא כזה נהנתי אבל יש המון תנועות נוער אחרות
שואל השאלה:
נסיתי
שואל השאלה:
תודה סוניק
בכיף:)
אם לא טוב לך שם תדעי שיש מלא סניפים אחרים
זה לא יש כאלה שאפילו מצתרפים ב יב בסניף שלי יש הרבה שהצתרפו יחסית מאוחר אז זה בסדר ואני מכירה את סניף חדרה זה אחלה סניף אגב הייתי בסניף רמת גן עד שסיימתי בית ספר