9 תשובות
1.58 זה לא נורא אל תעשי
14
אל תעשי זה גובה מעולה
14
שואל השאלה:
אני לא אוהבת את הגובה הזה, תודה.
אני לא אוהבת את הגובה הזה, תודה.
אנונימית
הגובה שלך ממש טובב ו7 לדעתי
7, אני יודעת שאמרת שלא אבל רציתי להגיד שהגובה שלך מושלם וזה ניתוח נורא נורא קשה עם מלא זמן החלמה וחבל שתעברי את כל זה בגלל שאת 1.58 שזה אפילו לא כזה נמוך
שמעי שזה אחלה גובאבל מה שבאלך
באותו הנושא: