49 תשובות
אני עוד לא סגור על עצמי כרגע כי עברתי בגידה במשך חצי שנה מאחורי הגב ועוד עם אהבה ראשונה אני מתוסכל גיליתי את זה עכשיו
אנונימי
שואל השאלה:
מצטערת לשמוע
בן כמה אתה?
אנונימית
20
אנונימי
שואל השאלה:
היא בגדה בך מאחורי גבך תוך כדי שהייתם בזוגיות?
אנונימית
הרגע יצאתי מזוגיות של שנתיים וחצי עם מישהי שחשבתי שהיא תהיה אהבת חיי ושאנחנו נתחנן ונחיה באושר ביחד . 3 ימים אחרי שהיא נפרדה ממני היא הלכה לבחור שדאג לה במסיבת טבע שהיא הייתה שם . דרך אגב היא נפרדה ממני יום אחרי המסיבה שלה בטענה שהיא צריכה את זה בשביל לרפא את הילדה הפנימית שבה , 3 ימים אחרי זה נכנסה איתן למערכת יחסים , הייתי עושה הכל בישבילה והיא הייתה עולמי , עכשיו אני מפחד להיכנס למערכת זוגיות עם בן אדם ולא יודע אם אני אהיה מוכן בקרוב
מבין אותך אח
אנונימי
זה אמנם היה long distance אבל כל
אנונימי
זה כואב כוסאומו
יש לי חבר שעבר הרבה זוגיות והוא אמר לי דהרבה נשים חושבות מהרגש לא מהשכל וזה משפיע על השיקול דעת וזה נכון כי זה קרה שהייתי מתעסק יותר בעבודה והייתי פשוט עיוור שלא ראיתי את זה
אנונימי
גם אני אותך אח , מבין את הכאב שלך לחלוטין ואני מאמין שאנחנו נעבור את זה . הן עוד יחזרו עלינו על 6 ברגע שיבנו שהדשא אצל השכן לא ירוק יותר ויראו מה הם איבדו , תביא לקארמה לעשות את שלה ותביא לזמן לעשות את שלו ולרפא אותך . אני שונא אותה ואני מתעב אותה ויצאתי עלייה באינסטגרם שלי אתמול זרקתי את הטבעת הבטחה שלנו לים בנורווגיה ומנסה להתעלם מדברים שקשורים אלייה . כן זה היה ילדותי מה שעשיתי אבל זה היה בשביל להעביר מסר. גם העלתי סטורי שיצאתי עלייה שם ממש , בסופו של דבר קצת איבדתי את זה אתמול אבל זה גרם לי להרגיש הקלה באיזה שהוא מקום . תתמקד בעצמך אח שלי היקר ותשפר את עצמך לאחת האמיתית שתביא לך בחיים :)
אני גם הייתי ב long distance אחי וטפ
תודה אח יקר אני רושם מאנונימי כי יש הרבה שמכירים אותי פה ואני גם כמוך נפרדתי לפני שבועיים❤
אנונימי
לא הבנת היא הבגידה קרתה לי עם מישהו שהיה איתה בקשר לונג דיסטנס היא נפרדה ממני בשביל להיות הבת זוג שלו
אנונימי
אני פיזית הייתי איתה אנחנו גרים דיי קרוב
אנונימי
האקסית שלי באמת פעלה מהרגש כי זה מה שהיה לה יותר נוח לעשות בישבילה במצב הזה , גם היא רשמה לי שהוא מילאה בה אושר ושמחה בלילה אחד מה שלא עשיתי בזמן שהיינו ביחד , רק רוצה לעדכן שהיא הייתה מסוממת ושיכורה והוא סך הכל הביא לה מים אז אני מאמין שקרה בינהם משהו מעבר במסיבה הזו , אבל זה לא העיקר , הסיפור שלי מראה לך שבאמת בשני המקרים שלנו פעלו מתוך רגש ולא מתוך מחשבה לוגית , היה לי איתה קעקוע תואם על הגוף שלנו נראלך שבן אדם שפוי היה זורק את המערכת יחסים שלנו של שנתיים וחצי לפח בשניה ?
אה עכשיו הבנתי מה אתה אומר
כן אחי וואי באמת באלי לחבק אותך עכשיו
אנונימי
אני לא
אני בזוגיות ואני מאושרת יותר מתמיד
הכל טוב אח אני שולח לך חיבוק וירטואלי כי גם גברים צריכים כאילה . חיבקתי את ההורים שלי אין ספור פעמים בימים האחרונים ואני מאחל לך להרגיש אותו דבר עם הקרובים אלייך . הזמן יעשה את שלו ואנחנו נחלים מיזה ונהיה הגירסא הטובה ביותר של עצמינו :)
^^ מאחל לך שתמיד תהיי מאושרת בחיים ושאף אחד מכם לא יצטרך לפזול ימינה או שמאלה
אנונימי
^ כנל לך אחי מאחל לך רק טוב בחיים
אנונימי
תודה 3>
שיהיה לכם רק טוב בחיים
מסכנה שואלת השאלה עשינו לה טראומה חחח טוב אני רק אומר שתלמדי לשים לב לדברים פשוט זה הכל כי היינו עיוורים אבל למדנו לקח
אנונימי
^ מצדיע לך אחי
אנונימי
אני מת הרגת אותי עם "המסכנה שואלת השאלה " היא באמת נעלמה אחרי כל התשובות שלנו
אני לא רוצה בגלל שהיום מאוד קשה למצוא בחורה באמת טובה
פחד ממחויבות וציפיות וסטנדרטים
אנונימי
כי הרבה יותר נוח וכיף להנות ולא להתחייב למישהי ספיצפית, קשה לוותר על העונג שבלהיות עם כל מיני סוגים של בחורות ולעשות חיים במקום להיות תקוע עם אחת, ולהתמודד עם כל הדרמות שזוגיות מביאה איתה.
אנונימי
סליחה שהפחדנו אותך סתם רק שתדע לא כל הנשים ככה אבל כן צריך לפקוח עין ויש נשים שנמשכות לאופי ופגשתי כאלה אז אל דאגה אני מאמין שאתה גם נראה בסדר ומי שמחפשת סטנדרטים גבוהים שתמשיך לחפש את עצמה
אנונימי
שהם עדיין לא מצאו את אחת שלהם אולי? מה אתה חושב על זה?
הייתי בלונג דיסוננס אבל נפגשנו והכל חשבתי שהיא תהיה האישה שלי פשוט נמאס לה ממני או משהו ולא דברנו במשך חודשיים והיא נפרדה ממני זה הרס אותי מבפנים אבל זה לא רק רע גם גיליתי על עצמי מלא דברים חדשים שלא ידעתי על עצמי למשל מה אני אוהב בזוגיןת ולמה לא הכל רע לפחות בשבילי אבל אני גם ביישן מאוד אז אממ לא יודע
נתתי לה הכל נסעתי אליה יומיים בשבוע נתתי לה את כל הכסף שעבדתי עליו קניתי לה פרחים כמעט כל פעם הייתי צריך לעשות איתה דברים מיניים גם כשלא רציתי היא גרמה לי לנתק קשר למשך מעל לחודש עם כל החברים שלי ובפעמים היחידות שיצאתי איתם היא לא הייתה מוכנה לדבר איתי אבל הציקה לי כל הזמן כשיצאתי איתם והשוותה אותי לבני זוג של חברות שלה ואמרה עד כמה שהם משקיעים בבנות זוג שלה (נסעתי חצי מדינה בשביל לראות אותה כל פעם) והייתי צריך לוותר על דברים שקשורים לצבא ולבגרויות שלי בשביל לראות והייתי צריך לעשות אותם יותר מאוחר והיא לא בדיוק נתנה לי את הזמן לעשות את זה ואם הייתי מאחר בדקה או שוכח את יום האהבה בטו באב היא הייתה מתעצבנת עליי וצועקת עליי ואם אני הייתי מרים את הקול היא הייתה גורמת לי להרגיש רע (שם היא נפרדה ממני סופית נפרדנו מעל ל12 פעמים) סבלתי את זה חצי שנה ואני פשוט לא יכול להביא את עצמי ללנוסע אפילו לא חצי שעה בשביל מישהי והדבר הכי חרא הזנחתי את עצמי ואת הרכב שלי (שזה הדבר הכי יקר לי) וזה מתי שהיא נפרדה ממני וגם כי לא יכולתי לראות אותה כי המצב בצפון פשוט היה מסוכן מדיי וההורים שלי לא נתנו לי
אהבה ושנאה זה כמו דף מקופל
הטיפול לשני צדדים שאני מקפל לכאן ואז לצד שני אהבה יכולה להיות הכי טוב אבל תוך שניה אפשר להפוך את זה לצד השני לשנאה ואפשר גם את זה להפוך לאהבה בקיפול נוסף לצד השני לאהבה וכן להפך כל החיים העניין פה על רגש (אהבה) לא בונים זוגיות כי תוך שניות יכול להתפרק חייבים את השכל גם שללא הרגש יהיו ביחד למה כי אוהבים את הפנימיות ולא את החיצוניות שזה נשאר תמיד לא משנה מה יהיה ברגע שאני מסתכל על מישהו עם אהבה שלא תלויה בדבר אלא על עצם אותו אדם שזה הוא אז זה כבר לא משנה כמה נריב בסוף תמיד אני יהיה איתו ביחד למה כי אני מסתכל עליו בצורה פנימית ולא בצורה חיצונית השרירים וכו'
מה עושה את האדם
השרירים שיש לו היופי שלו
לא עצם האדם הוא אדם וזה הנשמה
אני זה הנשמה
אהבה זה הדבקות רוח ברוח רוח האוהב ורוח הנאהב אבל ברגע שאני תולה את אהבה עם תנאי אז שאין את התנאי אין כלום לכן היום לצערנו אהבה לא אמיתית כי לא אוהבים את האדם עצמו אלא את החיצוניות בלבד מה הוא עושה שנזכה לאהבת אמת ללא תנאי
כי אני מוזרה ואף אחד לא יכול להכיל אותי באמת זה קיצוני אנשים חושבים שיש לי פיגור ברגע שאמצע מישהו מטומטם כמוני ניצחתי
אנונימית
שמע ילד אני מבין שבחיים לא דברת עם מישהי אפילו אם זה מה שאתה חושב לא כל אחד מעוניין בזוגיות מסיבה כזו או אחרת
ניסיתי להיכנס כמה פעמים למערכות יחסים, אבל תמיד איכשהו משהו נדפק ולא מתאים לה בסוף, כנראה שיש אנשים שזוגיות פשוט לא בשבילם
הייתי 3 שנים בזוגיות שבזמן שאני בזוגיות היא מדברת עם אחרים במקום להתרכז כאן איתי היא הייתה מעבירה זמן בסטיפס במקום להעביר את הזמן איתי נתתי לה תלב וגם מעבר והיא אמרה לי שאני לא נותן מספיק ואם הזמן היא התחילה להתרחק ממני ולדבר עם אחרים ובתוך כל הזמן של הזוגיות שלנו היא הייתה מזכירה לי בכל יום את הקשר הקודם שלה מישהו שאפילו לא יצאה איתו הייתי מגיע מהדרום עד לצפון רק בשביל לחבק אותה הייתי נותן לה הכל ודואג שלא יחסר לה הייתי מחסיר מעצמי בשביל שלה לא יחסר הייתי בא אליה ב2 בלילה מניח ורד ושוקולד פלוס מכתב אהבה לייד הדלת וחוזר הביתה כשזה שעתיים נסיעה לכל כיוון ורק בשביל שהיא תשמח הייתי מגיע לפגישות אף פעם לא ביידיים ריקות תמיד או ורד או יין או מתנה או כל דבר אחר אבל איך שהו היא לא הייתה מאושרת ותמיד חיפשה עם מי לדבר עוד ועוד ואיך להכיר עוד ועוד אחרים עד שכבר לא יכולתי יותר ואמרתי לה את זה והתכילה להאשים אותי ולומר שאני שאני לא מבין אותה ולא מביא לה מספיק ולא עושה בשבילה אבל בפועל אני לפני עברתי 4 בגידות בגלל אותה סיבה וסיפרתי על זה אז היא הייתה חייבת להבין את זה ואם מהתחלה לא היה מתאים לה למה למשוך ככה שלוש שנים כשאני הייתי מדבר עם מישהי ששלחה פתאום הודעה היא הייתה נפגעת ומתעצבנת ויוצאת עליי אבל היא.. כשדיברה עם אנשים כל יום שאני הייתי בעבודה או עסוק תמיד איך שהו זה היה בסדר וזה היה שונה וזה.. זה הכי מכאיב כשאתה עושה משהו אתה אשם כשהיא עושה זה בסדר ולא לא בסדר כשאחרים היו שולחים לה הודעות ומתחילים איתה היא לא הייתה אומרת יש לי חבר לא הייתה מבינה שמתחילים איתה ואני יודע שאנשים כאן הטיפו לה כל יום כאילו אכפת להם ממנה כדי לגרום לה להיפרד ממני והביאו לה צומי ודיברו בזמנים שאני לא הייתי יכול וזה רק קיצור של כל הסיפור אז בקיצור קשה למצוא היום אהבה למרות שנפרדנו אני והיא אני עדיין אוהב אותה עדיין מרגיש אותה אבל אחרי כל מה שעשתה והמילים שאמרה לי כשנפרדנו במקום להיפרד בטוב אני לא רוצה להכנס לשם שוב ולא יודע עד כמה אני רוצה עוד זוגיות ואני אומר אם יהיה עוד זוגיות כשיבוא זה יבוא אבל אני לא רודף אחרי זה כרגע
היא תמיד אמרה שאני לא מבין אותה אבל אני תמיד הבנתי וידעתי איך להכיל..
אם היא הייתה מבינה מה אני מרגיש.. הכל היה אחרת אני בטוחה וחבל שזה הסתיים ככה בשביל כלום בשביל סתם אנשים שמשחקים בלבבות בסטיפס
אישית יכול להעיד שלגביי זה לא נכון.
זה לא עניין של בחירה בכלל. פשוט קשה להתחיל עם בנות ופוחד מדחייה.
אנונימי
כי אני בן 14
כי הבנות שהייתי איתם עשו לי כל הזמן פרצופים והיו קטנוניות אז מחפש מישהי שלא כזו
שאני לא במצב טוב
אנונימי
וואלה כרגע מעדיפה להישאר לבד לא מעוניינת להתאהב במישהו אחרי הפעם האחרונה


אה אופס כתוב בנים
אנונימית
לא רוצים מחויבות
בהצלחה לצאת עם גבר יותר כוסית ממך.
אנונימי
כי נשים הם מפחידות ):
כי כשאדם בזוגיות יציבה יכול לאבד את החופש שלו, הוא מוגבל עם בת-זוג אחת שלא מרשה לו לעשות הכל ויכול להיות שהיא אפילו לא האחת (אם בכלל)
חוץ מזה גברים מבזבזים הרבה כסף בזוגיות בעיקר אם זה רציני הרבה יותר מנשים ונמאס קצת
יש גם הרבה גברים שחווים בגידות (ואגב להרבה נשים לא אכפת שיהיה להן ידידים אבל אכפת להן אם לחבר שלהו יהיו ידידות... )
יותר מדיי בנות פגעו בי ובגדה בי לאחרונה מישהי שממש אהבתי וכמעט הצעתי לה נישואים וחתונה
אנונימי
^אחי משתתף בצערך מבין אותך ממש
אנונימי