10 תשובות
מצטרף לשאלה
לי העלו(הייתה לי בגרות במחשב ויחידות אז לא היה סיבה להמשיך לא להעלות לי ולכיתה שלי כי אין לזה ציוני הגשה)
קיבלתי 95
ולשאלה, מתי שרן ארז יפסיק להתעלל בתלמידים ואותו דבר משרד החינוך עצמו
קיבלתי 95
ולשאלה, מתי שרן ארז יפסיק להתעלל בתלמידים ואותו דבר משרד החינוך עצמו
^איזה בגרות?
בתנך
וואי איזה כיף לך
אני לחוץ על השאר שלהם יש ציון מגן אבל לא הגישו לי אותו.......
למה לא
כי לא הגישו לי ציוני מגן באלה, אז יוצא מצב שאני לחוץ על ביולוגיה, אנגלית ועברית. ועברית זה הכי מלחיץ כי זה חסם ואני לא יודע אם הלך לי טוב(לפי התשובות יש לי 84 וגם יש לי בציון הגשה 90.6 וב30 אחוז 90 אבל עדיין זה מלחיץ אותי ממש)
למה מלחיץ.. שמעתי צריך מעל 76
אני רוצה 90 ומעלה כי אני מכוון לממוצע בגרויות 91 בערך(בשביל וטרינריה)
באותו הנושא: