20 תשובות
טכנית אפשר עם ההורים
^^^^ זה 500 שקל רק לא ?
כן, אבל זה לא רק
שווה לחכות בשביל לקבל סתם ככה 500 שקל זה לא שעובדים בשביל זה
ולדעתי עדיף למה לא
כן אבל עדיף לחכות ל21
עדיף לחכות למענק בגיל 21
כן
^ ברגע שמגיעים לגיל 21 לפי מה שהבנתי מקבלים 500 שקל יותר אם מחכים לגיל 21 אבל האם זה באמת משתלם לתת ליותר מ10 אלף שקל (ברוב המקרים) להתקע בשביל 5 אחוז יותר ב3 שנים ? וזה עוד בלי שהכסף זז בכלל ולא עולה, וגם אין שום מענק אולי מהצבא כן למי שמסיים אבל אין קשר בכלל לחיסכון לכל ילד
האם זה משתלם לבזבז את הכסף הזה ב18?^
^ מתי אמרתי לבזבז אותו ?
תחשוב מה ילד בן 18 עושה שיש לו מלא כסף
וחוץ מזה הוא לא צריך תכסף הזה בינתיים
^ להשקיע אותו יעשה יותר מ500 שקל ב3 שנים בוודאות אם יודעים מה לעשות
ואם לא?
^ גם בלי לדעת איפה להשקיע עדיף כבר לשים את הכסף בחיסכון בבנק תקבל הרבה יותר מ500 שקל ב3 שנים על הסכום הכולל...
שמע
זה לא כזה פשוט כמו שכתבת לא חושב?
אומרת בתור מישהי שכבר אחרי זה למה לא בעצם
אם יש לו 10,500 יהיה לו 11 אלף
למה לא בעצם?
מסכים עם cloud
שואל השאלה היא לא יועצת השקעות שישקיע את זה עכשיו בחכמה.
זה ימשיך להרוויח לו עד גיל 21 ובנוסף 500 שקל בונוס נראלי כמו אחלה דרך לעשות כסף בתור כאלה שלא מבינים בפיננסים כי בינינו הוא לא יתחיל לבחור אגרות חוב וקרנות נאמנות עכשיו.
^^ 500 שקל ב3 שנים זה די עלוב ולא חושב שמקבלים עוד משהו מעבר לזה...
לא מזלזל בכסף אבל עדיף כבר לקחת את כל הכסף ולהשקיע אותו וב3 שנים הוא יעשה יותר מאשר 500 שקל ואפילו יותר בפחות זמן
אפשר להשקיע עם כסף אחר שיעשה, כזה שבאמת לא יהיה מה לחכות איתו והוא סתם יושב בלי מעש.
אבל החיסכון לכל ילד, תחשוב שזה כמו כל השקעה שמכניסה לך סכום מסוים בכמות זמן מסוימת
שלוש שנים עוברות כמו קליק והוא לא ירגיש וכבר הוא בבנק בדרך להוציא את הסכום.
חבל, גם ככה המדינה אוכלת אותנו בכסף אז לפחות שיהיה לו משהו קטן.