9 תשובות
עשית בשכל
שטוב שברחת ואני גם הייתי בורחת
עשית טוב
אם לא באלך אתה לא צריך
וזה גם קצת מוזר מה שהיא עשתה
כאילו אתם לא מכירים למה שהיא תעשה את זה
אם לא באלך אתה לא צריך
וזה גם קצת מוזר מה שהיא עשתה
כאילו אתם לא מכירים למה שהיא תעשה את זה
אם הרגשת שאתה לא רוצה לא צריך, לא צריך בכוח חברה שאתה תיהיה מוכן אז תתחיל.
לא בטוח שהיא בקטע שלך בכלל וזה סתם בראש שלך ומצחיק שברחת מי שישמע כאילו ברו היא לא תאנוס אותך תירגע
אנונימי
שואל השאלה:
אפשר לראות את זה, אם הן בקטע או לא.
לא ברחתי
אבל כן חשבתי על בריחה.
כי מה אני אגיד לה? לא נעים לדחות בנות
אפשר לראות את זה, אם הן בקטע או לא.
לא ברחתי
אבל כן חשבתי על בריחה.
כי מה אני אגיד לה? לא נעים לדחות בנות
אנונימי
זה בראש שלך,
ומה הקשר מה יש להגיד? היא לא פנתה אלייך בכלל
ומה הקשר מה יש להגיד? היא לא פנתה אלייך בכלל
אנונימי
שואל השאלה:
הסיבה שרציתי לרדת, זה בגלל שאולי יהיה לה אומץ
בנס לא היה לה.
זה לא בראש שלי. אפשר לראות את זה לפי הכמות מבטים, ועוד כמה סימנים.
זה יכול להיות בראש של מי שמעוניין שיתחילו איתו, מחשבה מייצרת מציאות, אבל אני פחות בזה.
הסיבה שרציתי לרדת, זה בגלל שאולי יהיה לה אומץ
בנס לא היה לה.
זה לא בראש שלי. אפשר לראות את זה לפי הכמות מבטים, ועוד כמה סימנים.
זה יכול להיות בראש של מי שמעוניין שיתחילו איתו, מחשבה מייצרת מציאות, אבל אני פחות בזה.
אנונימי
שואל השאלה:
אבל אולי אתה צודק וסתם דמיינתי, יכול להיות.
אבל מה צריך לעשות? פשוט לומר לה שאני לא מעוניין? קשה לומר את זה לבנות
אבל אולי אתה צודק וסתם דמיינתי, יכול להיות.
אבל מה צריך לעשות? פשוט לומר לה שאני לא מעוניין? קשה לומר את זה לבנות
אנונימי
באותו הנושא: