10 תשובות
לב טוב
כנות ונאמנות
נאמנות
כנות ולב טוב
לפי דעתי אופי ולב טוב
אופי. יש הרבה תכונות וכול אחד יגיד לך אחרת. אחד הישרדות, השני חברות, שלישי התעלמות, רביעי אומץ.. אני חושבת שהתכונות הכי חשובות באדם הם אנושיות והישרדות. ואם הייתי צריכה לבחור רק אחת, הייתי בוחרת באנושיות, כלומר כבוד ויחס מכובד, כיבוד האחר ועזרת הזולת, חברתיות. כול זה נכנס באנושיות.
יותר מכל דבר, זה שלא יהיה קנאי /צר עין!
אכפתיות ולב טוב - זה בערך אותו הדבר ונאמנות
שואל השאלה:
לדעתי רוע לב, גזעני, שוויצר, שחצן, יופי. התכונות הכי לא טובות או חשובות של בן אדם הם טוב לב אכפתי לזולת צנוע, נאמן הם משעממים
אנונימית ז''ל