5 תשובות
הנה
יש לך כפתור ליד הf12, כתוב עליו prt sc sys rq ואז תיכנסי לצייר, תלחצי על הדבק וזהו)
לוחצים על prtscr, מדביקים בצייר או בתוכנה דומה ושומרים.
יש לך כפתור ליד הf12, כתוב עליו prt sc sys rq
תלחצי על print screen ותדביקי בצייר.