13 תשובות
מי מצדיק?? ממש לא
*אתן* מצדיקות אותו
כי הם דפוקים
אני מאמין שהם בוחרים לתת הזדמנות שנייה ואני מבין את הבחירה שלהם אבל כנראה שהוא לא ביקש סליחה בהכרח על מה שהוא עשה, הוא ביקש סליחה על זה שנתפס.
וגם אם מסתכלים על זה בתמונה רחבה הוא כבר עשה נזק בלתי הפיך שלא ניתן לחזור ממנו אז אין מה לסלוח לו.
רציתי לרשום עוד משהו ושכחתי
כנראה שהם גם כאלה
זה רק מראה את הפרצוף האמיתי שלהם.
ולא כולם מצדיקים.
שואל השאלה:
כנסו לטיקטוק שלו לתגובות
העולם דפוק, זה לא חדש שהאנשים בו דפוקים עוד יותר. הזיה בעיניי וממש מעציב אפילו
מי בנים
למה להכליל
זה פשוט מלא סוטים כמוהו
זה סתם אהבלים שדומים לו
את מבינה שאת מכלילה וגם יש בנות שמצדיקות?
אני אפילו לא יודע מי זה
בכל אופן גבר שמצלם בכוונה בת בעיקר בסיטואציות מסויימות ...וללא רשות זה בעייתי והוא צריך למצות את הדין
כי הוא חתיך
אנונימי
אלוהים ישמור^