9 תשובות
נורא.
נוראי , הפקרנו 100 (אני לא יודעת את המספר המדויק) אנשים אצל האויב. ממשלה זוועה
אנונימית
^ היו 251
נשארו בשבי 101
נשארו בשבי 101
ממש עצוב
שזה משנה אם הם יחזרו בשישה באוקטובר, בשבעה באוקטובר או בשמונה באוקטובר?
התאריכים האלה לא משנים
מה שחשוב זה שיש אזרחים בעזה והם צריכים לחזור מתישהו
זה לא הופך את זה ליותר גרוע אם הם נמצאים שנה בעזה או 11 חודשים ו29 יום וכדומה
התאריכים האלה לא משנים
מה שחשוב זה שיש אזרחים בעזה והם צריכים לחזור מתישהו
זה לא הופך את זה ליותר גרוע אם הם נמצאים שנה בעזה או 11 חודשים ו29 יום וכדומה
נורא.
לא האמנתי שתעבור שנה ועדיין הם יהיו חטופים..
עצוב מאוד
לא האמנתי שתעבור שנה ועדיין הם יהיו חטופים..
עצוב מאוד
מזעזע שהם כבר שנה שם פשוט עצוב
זוועה אני לא מפסיקה לחשוב על זה עצוב לי ממש שזה מה שהם עוברים שם וישר שהתחילה המלחמה שלא שיחררו אותם דבר ראשון לפני הכל כי זה הכי חשוב
מזעזע, בתחילת המלחמה הייתי בטוחה שזה יימשך מקסימום שבועיים והנה אנחנו כאן...
אנונימית
באותו הנושא: