5 תשובות
אני מבין אותך- גם אני קמתי 3 פעמים הלילה
יוש לי גם זום עוד שעה!!
אימוגי בוכה
אני צריך לגלות אמפתיה אבל הרגת אותי עם האימוגי בוכה
מבינה כל כךך
איזה בוקר *טוב* אה?..
שואל השאלה:
הקטע זה שאני לא במחזור, אם הייתי אז הייתי הולכת לפרק את החיזבללה ממש עכשיו רק על זה שהעירו אותי
אנונימית