6 תשובות
כן
אצלי התחילו מהמבחנים ואז לקראת 11 עלינו לזום קבוצתי
אצלי התחילו מהמבחנים ואז לקראת 11 עלינו לזום קבוצתי
^אם שלחו אז כן, אולי יש להם עיכוב.
אנונימי
שואל השאלה:
שלחו לי הודעה שאני אתחיל מהמבחנים
שלחו לי הודעה שאני אתחיל מהמבחנים
אנונימית
לא...
אנונימי
שואל השאלה:
איזה נחמד
איזה נחמד
אנונימית
כן ככה היה לי
באותו הנושא: