6 תשובות
טלסקופיק וסקיי היי הורודה לנפח, זה מטורף
שואל השאלה:
כן אבל מצד שני המברשת של הסקיי היי מדלדלת כזאת
היא גמישה מידי וממש מעצבן לסדר איתה ככה תריסים
הטלסקוםיק אחלה אבל לא יותר מידי ויש בה חומר לא טוב
אנונימית
סקיי היי לדעתי
סקיי היי! יש גם למייבלין איזו מסקרה אובלית ורודה כזאת שהיא גם טובה לדעתי
אנונימית
אני דווקא שמה שילוב של של סקיי היי וטלסקופיק ונשאר לי לכל היום ואפילו לכמה ימים אחריי, השילוב שלהם מטורף ואת לא צריכה לדייק יותר מידיי בסקיי היי כי היא רק לנפח
סקיי היי השחורה וטלסקופיק השילוב מושלם אני משתמשת בחומר של טלסקופיק ועם המברשת של סקיי היי אני שמה אחרי שאני מעגלת ויוצא ריסים מטורפית