6 תשובות
זה תלוי בך
שואל השאלה:
היי את יכולה להסביר?
היי את יכולה להסביר?
אנונימי
זה לא בא לבד תצטרכי להתחבר איתם
תלוי בך.
אתה בוחר אם להתחבר לאנשים, אתה בוחר מה לשדר, אתה בוחר אם להיות סגור או פתוח, כבד או קליל, מושך או מרחיק, וכו וכו' וכו', הכל תלוי בך.
אתה בוחר אם להתחבר לאנשים, אתה בוחר מה לשדר, אתה בוחר אם להיות סגור או פתוח, כבד או קליל, מושך או מרחיק, וכו וכו' וכו', הכל תלוי בך.
אתה יכול להכיר חברים לחיים בכל מקום
זה תלוי באיך שאתה מסתדר עם אנשים
זה תלוי באיך שאתה מסתדר עם אנשים
חברים לחיים זה לא קשור לבסיס פתוח או לא, זה קשור העיקר לאנשים שתפגשי
באותו הנושא: