10 תשובות
שואל השאלה:
תודה על העזרה, אבל אין לי עם מי.. מי יבין אותי? זה לא קרה לאף אחד וגם שלא יקרה אבל אני צריכה מישהו שיבין אותי: (
שואל השאלה:
תודה לכולם!: )
משתתפת בצערך: (
תחשבי על זה שבשנים האחרונות שלה את היית חברה שלה ותמכת בה, וזה לא אשמתך:)
שואל השאלה:
תודה רבה נסייכוות \ נסייכים:) אני ידבר עם אמא שלי אני חושבת שהיא הכי תבין: )

והכל לטובה:)
omg
אני מצטערת...
אין דרך קסם, פשוט תני לזמן לעשות את שלו
אוי משתתפת בצערך קחי את הזמן זה יעבור מתי שהוא!
שלא תדעי עוד צער: (

ואת לא צריכה להיות בדיכאון היא במקום טוב יותר עכשיו צריך לחשוב ככה:)
אנונימית
זה קשה.. גם ידיד טוב שלי נפטר..
זאת תקופה שעוברת לאט לאט.. תמצאי מישהו לדבר איתו ולהוציא את הדיכאון.
תבכי, זה טוב..
משתתפת בצערך: (
תדבר עם בןאדם שקרוב אלייך..