2 תשובות
לא כואב בכלל בכלל
אין מה שיעבור כי לא כואב :)
כן בהתחלה אבל אחרי זה מתרגלים
לא ממש
אין מה שיעבור כי לא כואב :)
כן בהתחלה אבל אחרי זה מתרגלים
לא ממש
בימים הראשונים כאב לי ממש. אחרי 4 ימים כזה התרגלתי וכל פעם שמחליפים זה גם כואב לאיזה יום יומיים. לי ספציפית זה גרם ליובש בפה אבל לאחרים שאני מכירה שעשו זה גרם לרוק. זה לא הכי נוח וקל אבל בהחלט עדיף על גשר. גם צריך להתרגל לתחושה של פלסטיק בפה שזה קצת מציק
באותו הנושא: